Hallo
De titel spreekt voor zich denk ik: welke leuke, grappige of speciale dingen konden jullie live meemaken tijdens een echo? 馃槉
Afgelopen vrijdag hadden we een pretecho.
Ons meisje had de hik waardoor we dit live konden zien (en ik ook voelen).
We konden ook zien dat ze op haar duim aan het zuigen was, en dat er 90% van de tijd een voet in haar oog zat 馃槄.
Ze kon ons ook wat haartjes tonen en meten hoe lang die ongeveer al zijn.
Jullie ook al leuke dingen gezien?
Hier was ze de laatste echo aan het zuigen op de navelstreng 馃槄 Vreemd hahah 馃槄 Ze verstopt haar ook steeds achter haar handjes, heel schattig natuurlijk.
Bij ons dat ze elkaar precies een high five geven (tweeling). En haha eentje die zijn poep richting de andere zijn hoofd zetten (rond 13 weken, toen ze nog beweegruimte hadden)
tijdens de 20 weken echo wou er eentje niet stil zitten en was de hele tijd aan het zwaaien. En tijdens een 3D echo was ons kleintje met zijn voeten aan het spelen.
bij 20 weken echo kreeg de dokter een 馃憤 van de baby ze zegt je moet niks doen alles is in orde de dokter had zo hard gelachen zelfs op de echo's is het te zien vond het wel heel leuk 馃槏馃グ
Ik had afgelopen vrijdag een echo en ons baby鈥檛je was zijn tong aan het uitsteken. Ik heb de placenta van voor liggen dus was hij aan de placenta aan het likken. Dat zag er zo vreemd en grappig uit haha 馃グ