Ik mis baileys, irish koffie en een latrappe. Als ik iets alcoholisch drink dan deze en alles wat alcoholvrij is heeft maar een fletse smaak.
Qua eten mis ik een goed biefstuk op de bbq, rauw gehakt, salami, rauwe ham en slaatjes.
Daarnaast ook gemis aan concerten. Mijn vriend en ik gingen vaak naar lokale kleine optredens maar nu ivm luide muziek, drukte en vaak veel sigarettengeur tijdelijk niet meer.
Ik mis ook mijn betere loopprestaties maarja 🫣
Nee hoor, salami (voorverpakt of 'vers' van de beenhouwer) is nog deels rauw en kan dus toxoplasmose bevatten. Het is wel oké als je het verhit (bvb op een pizza). De app Zwangerhapp geeft heel veel zulke info voor alle mogelijke voeding 🙂
Nee hoor, salami (voorverpakt of 'vers' van de beenhouwer) is nog deels rau ...
Ik geloof medisch personeel :) Verse salami van de slager kan je niet zeker weten, maar voorverpakte salami is voldoende verwarmd en gerookt in het bewaarproces.
Nee hoor, salami (voorverpakt of 'vers' van de beenhouwer) is nog deels rau ...
Ik baseer me ook op die app... Nu eigenlijk ben ik geen grote salami fan, maar nu ik zwanger ben en het staat ergens op tafel bij een aperitief heb ik er nu plots wél veel zin in 🫣 die hormonen doen vreemde dingen
Prepare! Of een bolleke gehakt terwijl je balletjes aan het rollen bent😅
Ik denk dat de feestdagen moeilijk gaan zijn als je een toastje met gerookte zalm moet weigeren of het voorgerechtje met rauwe ham en meloen…