13 Reacties

één jaar geleden

Ik heb echt geen inspiratie! We dachten cliché met een foto van onze eerste echo na 8 weken aan de dichte familie en dan de rest rond 12 weken.

één jaar geleden

Ook met kistje met foto en test en rompertje denk ik! Hond voor de foto badana met tekst op en geen idee wanneer beste iedereen vertellen. Dichtste personen wel veel sneller om gevoel te delen ook andere best ook met 12 weken!

één jaar geleden

12 weken, dichte familie iets eerder. We denken nog volop na over het hoe 🙈 Wat ik wel moeilijk vind… wanneer zeg je dit op je werk…? 🧐🧐

één jaar geleden

Op onze trouwceremonie 9 september 🥰. Ben 10 weken dan en week ervoor de eerste echo!

één jaar geleden

Ze weten het al🙈😂. Omdat het voor ons zo’n verschot was dat we bevestiging nodig hadden dat het wel een streep was op de test😂

één jaar geleden

We dachten bij de ouders aan bij hun huwelijks verjaardag een leuk kado te bedenken, alleen zou het dan nog maar 6 weken zijn misschien nog te vroeg? 🙈

één jaar geleden

Reactie op Ylovely

We dachten bij de ouders aan bij hun huwelijks verjaardag een leuk kado te ...
Onze ouders weten het ook al aan 6 weken. Wij wouden het aan iemand toch zeggen

één jaar geleden

Ik heb mijn bloed laten testen op het werk (ziekenhuis), mijn collega vriendin was dus de eerste waarmee ik het nieuws deelde. Volgende week zijn mijn man en ik 5 jaar samen en ga ik hem verrassen met een kadootje en het nieuws. Spannend! Graag zou ik dan wachten tot de eerste echo om het nieuws aan de dichte familie en vrienden te delen, deze staat gepland op 8 weken. Het werk en de grotere kring willen we na 12 weken op de hoogte stellen. 🤍

één jaar geleden

Reactie op mamavpk1996

Ik heb echt geen inspiratie! We dachten cliché met een foto van onze eerste ...
Dat was ook ons idee! 😊😊

één jaar geleden

Reactie op EMBO

12 weken, dichte familie iets eerder. We denken nog volop na over het hoe � ...
Aan je baas of overste ofzo zo snel mogelijk. Ze moeten eventuele gevaren kunnen inschatten of aangepast werk geven ofzo. Vooral als je in de medische of zorg sector zit. Maar ook in het onderwijs best snel zeggen.

één jaar geleden

Wij wilden het graag leuk vertellen, maar ik ging om 5 weken en paar dagen naar Brugge met mijn moeder en was al zo misselijk s’ochtends.. dat plus het feit dat ik niet lekker mee een wijntje zou drinken maakte dat ze het meteen door had. De ouders weten het dus.. vind erg moeilijk om verder wat geheim te houden omdat men vriendinnen zo gewoon zijn dat ik afspreek en dingen onderneem.. nu moet ik steeds liegen en gebeurd er dus niks… nog iemand zo ziek? Duurt wel een hele dag 😳 beetje moeilijk wel!

één jaar geleden

Reactie op Ellen Van Dooren

Wij wilden het graag leuk vertellen, maar ik ging om 5 weken en paar dagen ...
Geen antwoord op je vraag maar Brugge is echt leuk😍

één jaar geleden

Wij hebben het aan onze andere kinderen verteld zodat ze toch zouden weten waarom mama zo vaak moe is en om ze gerust te stellen dat ik niet ziek ben. Daarna wisten heel snel de mensen rondom ons het (alsook de toevallige kassierster of mensen die naast ons in de winkel staan, ze zijn HEEL enthousiast)