14 Reacties
9 maanden geleden
Hey,
Het is perfect normaal om je baby minder te voelen naar het einde toe. Maar als je je echt ongerust maakt, dan zou ik gewoon eens bellen. Kan geen kwaad denk ik dan.
9 maanden geleden
Reactie op silke25
Wanneer heb je zorgen ? ik kan gewoon niet goed inschatten wanneer is er pa ...
jij kent de bewegingen van je kindje het best. ik ben nu 28 en die van ons is heel erg beweeglijk. als ik hem ineens amper zou voelen zou ik bellen. Nu als je druk in de weer bent zijn ze zowiezo wat rustiger. heb je al geprobeerd om gwn even te liggen en te tellen hoe veel je je kindje hebt zien bewegen of verschuiven?
9 maanden geleden
Reactie op silke25
Maar aan 28 weken voelde ik haar ook heel goed… ja ben veel bezig laatste t ...
de bewegingen worden precies minder omdat je minder ruimte begint te hebben. maar als je de baby nog ziet draaien of verschuiven is dat wel oké. het is hier de 2de dus. heb je een doppler? dat je de hartslag kan checken? bellen is gratis dus nogmaals als je je zorgen maakt bel je. ze zullen zelf wel zeggen of je al dan niet moet langs gaan
9 maanden geleden
Reactie op silke25
Ja draaien verschuiven schopjes hebben we min 5 keer op verschillende momen ...
Dan zou ik me niet te veel zorgen maken. in de gaten blijven houden.
9 maanden geleden
Reactie op silke25
Maar voelen het niet altijd meer, maar zien wel
nogmaals als je er geen goed gevoel bij hebt moet je bellen. maak je daar geen druk om. beter een keer te veel als te weinig. maar persoonlijk voor mezelf. zou ik nog niet papieren.
9 maanden geleden
Reactie op silke25
Ok bedankt! Ja we zien het wel maar voelen het soms niet of is dat normaal ...
ja naarmate de tijd hebben ze minder ruimte en zijn ze algemeen al minder actief