7 Reacties
4 maanden geleden
Mijn zoontje is ook 12 weken en drinkt uit Mam speentje 1. Flesjes van 135 cc drinkt hij er mee op in 10-12 min. Wij zijn nog maar een 2 tal weken veranderd omdat het drinken te lang duurde en hij hierdoor niet alles meer dronk. Hij moest wel even wennen aan de versnelde toevoer.
4 maanden geleden
Wij hebben de 0 behouden omdat onze zoon anders te snel drinkt waardoor hij krampen krijgt. Is er op zich geen prob dan zou ik het ook ni veranderen
4 maanden geleden
Reactie op AmeerahKimberly
Mijn zoontje is ook 12 weken en drinkt uit Mam speentje 1. Flesjes van 135 ...
Mijn dochtertje heeft de laatste 2 weken ook wel moeite met het opdrinken.. maar ik heb schrik dat de 1 te snel zal gaan en we zijn nu net een beetje af van de krampjes.. dus weet ik niet of we er goed aan zouden doen om naar de 1 te gaan..
4 maanden geleden
Reactie op ni2222
Mijn dochtertje heeft de laatste 2 weken ook wel moeite met het opdrinken.. ...
Ik zou het eens proberen. Wij hielden hem goed recht tijdens het drinken. En de fles horizontaal te houden. Zodat de melkstroom niet te snel is
4 maanden geleden
Als ze in slaap vallen aan de fles of zeker langer duurt als een half uur moet je verhogen van speen.
Drinken ze te gulzig,loopt het langs hun mond, fles minder als 10 min leeg moet je kleiner speen nemen.
Zolang het goed gaat blijf je best de speen houden.
Ons dochterje zou ook een hogere speen moeten hebben volgens de 'regels' maar dan is ze te gulzig, krampen van teveel lucht. Dus we blijven voorlopig gewoon de speen houden die iets kleiner is.