7 Reacties

5 maanden geleden

Ik geef als ik ga slapen nog een voeding. Recent een gesprek hierover gehad met de vroedvrouw van kind en gezin. Zij zei dat het ok is om voor jezelf te zorgen. Toen ik ze liet slapen werd ze 2x snachts wakker en lag ik enorm te waken. Nu enkel 1 nachtvoeding en ik slaap dieper. :)

5 maanden geleden

Reactie op Cecial

Ik geef als ik ga slapen nog een voeding. Recent een gesprek hierover geha ...
En je geeft ook borstvoeding ?

5 maanden geleden

Wij maken hem wakker om rond 23 uur nog een fles te eten (tenzij zijn vorige fles om 22 uur was natuurlijk) Daarna slaapt hij zelf door tot sochtens Intussen is hij zelf gewend pas tussen 10 en 11 savonds te eten en verwacht hij dat dus (10 weekjes)

5 maanden geleden

Reactie op Ylovely

Wij maken hem wakker om rond 23 uur nog een fles te eten (tenzij zijn vorig ...
Ja maar met flesjes gaat doorslapen vaak sowieso vlotter dan bij borstvoeding. Daarmee dat ik het erbij zet dat het over een “borstvoedingskindje” gaat 🤗

5 maanden geleden

Onze kinderen slapen door op 4 en 8 weken.. Met nachten van 8 tot 11u. Ik maak ze nooit wakker voor nachtvoeding.. Ik geef borstvoeding op vraag van de baby. Ze komen ook aan hun 6-7 voedingsmomenten en geloof mij.. Mijn zoontje nu zit mooi op curve.. Op 1maand = 54,5cm en 4,485kg en op 2maand = 60cm en 6kg050

5 maanden geleden

Reactie op Iris Andries-V

Onze kinderen slapen door op 4 en 8 weken.. Met nachten van 8 tot 11u. Ik m ...
Ja oké leuk voor jou, maar het gaat er net over wnr ze niet doorslapen. Ik zit na 12 weken nog steeds op voedingen om de 3u en dat begint te wegen.

5 maanden geleden

Reactie op Mo1003

En je geeft ook borstvoeding ?
Ja