Lieve mama’s,
Zijn er hier nog mama’s die al terug vrijen met hun partner?
Ik ben 10 weken geleden bevallen van ons dochtertje via keizersnede. En proberen heel voorzichtig terug de liefde te bedrijven. Nu doet dit verschrikkelijk veel pijn langs binnen. Het voelt stug en droog aan langs binnen. Ik heb dit met de gynaecoloog besproken en heb daar een crème voor gekregen die ik zou moeten gebruiken tijdens het vrijen of net ervoor. Glijmiddelen helpen niet om vanbinnen het vochtig te kunnen krijgen. (Dit zou komen omdat ik borstvoeding geef en mijn lichaam nu zogezegd in de menopauze zit) Nu vanaf dat hij me zelfs nog maar aanraakt om mij te kunnen opwinden. Doet het daar ook al pijn. Ik kan er jammer genoeg nog niet van genieten van het vrijen of het voorspel. Maar ik wil hem ook niet teleurstellen omdat ik weet dat hij zo erg naar mij verlangt. En ik merk aan hem dat hij dit helemaal niet zo leuk vind. Ik kan alleen maar hopen dat dit snel weer zal veranderen? En ik er eindelijk wel weer van kan gaan genieten. Ik vind dit zelf ook heel frustrerend. Ik kan wel tot mijn hoogtepunt komen. Maar het genot is er af omdat het gewoon pijn doet, of ambetant aanvoelt. Zijn er mama’s die dit ook hebben? Eventueel tips hebben? Of weten wat ik kan doen om het allemaal weer aangenaam te krijgen? Ik weet ook niet goed meer met wie ik dit kan bespreken. Dit is zo een moeilijk onderwerp om erover te beginnen. En ik heb ook lang getwijfeld om dit hier te durven vragen. Naar de gynaecoloog moet ik ook niet meer terug. (Of op controle) Er is allesinds geen afspraak meer ingepland. (Mijn gynaecoloog zit in het ziekenhuis en daar kan je niet zomaar heel gemakkelijk een afspraak bij maken) ik weet eerlijk gezegd niet meer zo goed wat ik er nog aan kan doen. Help mij a.u.b. mama’s. Ik ben beetje radeloos.