6 Reacties

4 maanden geleden

Jammer genoeg heel herkenbaar. 13 weken geleden ook een keizersnede gehad. Ik denk dat het inderdaad door de borstvoeding komt.

4 maanden geleden

Hebben jullie al regelmatig seks gehad? Ik had dit alleen de eerste paar keren daarna is het overgegaan. Wij hadden wel al redelijk snel terug seks na ongeveer 2/3weken…

4 maanden geleden

Ook hier heel herkenbaar. Ik heb 10 weken geleden mijn tweede keizersnede gehad en het verloopt exact hetzelfde: mentaal wel zin in, maar fysiek doet het pijn en blijft het droog... Na mijn eerste bevalling begon dat na 6 maanden wel te verbeteren en was de pijn zo goed als weg. Ik kan dus enkel aanraden om geduld te hebben, te blijven proberen, en proberen om op andere manieren samen intiem te zijn... De pijn gaat echt wel over, alleen nog niet direct, jammer genoeg :(

4 maanden geleden

Ik ben bijna 13 weken geleden via keizersnede bevallen, maar heb nog geen poging tot vrijen ondernomen. Mijn buik is nog zeer gevoelig voor aanrakingen momenteel. Dus nog geen idee wanneer wij dit gaan proberen.

4 maanden geleden

Kan misschien nog beter zijn door een ander soort glijmiddel te proberen? Vb op basis van siliconen? Een aanrader is om op Instagram 'Uwe Porters' te volgen. Een vroedvrouw die alle onderwerpen bespreekbaar maakt. Hier ook de eerste keer heel gevoelig en veel tijd nodig gehad. Daarna veel beter, mijn man heeft wel netjes op mijn initiatief gewacht. Dus mijn hoofd kon ook mee :) Heb je ook last met solo seks? Of alleen als het met z'n tweetjes is?

4 maanden geleden

Had dit ook de eerste keren voor, maar beterde keer op keer. Rustig aandoen bij ons hielp bij ons en stap vr stap. Intussen bijna 13 weken geleden keizersnede gehad en pijnvrij. Sowieso persoonsafhankelijk ook...