12 Reacties

6 maanden geleden

Amai zo zot. Bij mij was het onmiddellijk 10 min. Zo erg dat het zo is gebeurd..

6 maanden geleden

Zo erg voor je! Bij mij ging het ook super vlot 🥹

6 maanden geleden

Bij m'n eerste kindje 3x 😅

6 maanden geleden

Ja wadde!!Die zou bij mij geen 9 keer opnieuw mogen prikken hebben.En dan nog gemeen zijn erbij!?Ik heb 5 kinderen.En 4 keer een epuderaal gevraagd.Nooit meerdere keren moeten laten prikken.Steeds van de eerste keer goed geplaatst.Vind heel jammer dat u zo een ervaring hebt moeten ondergaan.

6 maanden geleden

Yep! Niet zo veel maar toch 3x opnieuw & ook super onvriendelijk..eindstand heb ik nu een hernia waar hij mijn epidurale gestoken had…

6 maanden geleden

Klinkt verschrikkelijk. 😱 Ik heb bij beide bevallingen epidurale gekregen en steeds heel snel gedaan.

6 maanden geleden

Bij mij heeff de arts 2 keer moeten prikken maar legde alles heel goed uit waardoor ik zelf best rustig kon blijven en het kon verdragen ondanks de serieuze schrik. De arts bleef zelf vrij rustig en moedigde me aan wat een groot verschil maakte ... Wat erg voor je, echt niet ok van die arts!!

6 maanden geleden

Klinkt als een nare ervaring 😞 heb zelf ook epidurale gehad vanwege men keizersnede maar alles verliep zeer vlot + geweldige ondersteuning van het personeel. De prik is van de eerste keer gelukt. Alles werd stap voor stap uitgelegd, verpleging stelde mij gerust en checkt ook continu of ik oke was.

6 maanden geleden

Door mijn scoliose heeft de anesthesist ook een aantal keer moeten prikken heeft ook wel een halfuur geduurd. Maar hij was rustig, vertelde wat hij deed, zei sorry, gaf complimenten en vroeg telkens hoe het met mij ging..

6 maanden geleden

Ik had een positieve ervaring en volgens hen ging het snel en verliep het vlot. Ik zei hen dat het qua pijn best wel meeviel maar dat het lang duurde (het duwen, prikken enz). Het was niet 1 prikje en hup geen pijn meer. Maar blijkbaar was het volgens hen toch vlot! Ik had een anesthesist die goed uitleg gaf, een vroedvrouw voor me nie me vast hield of zei hoe ik moest bukken. Ik moest haar telkens zeggen hoe of wat ik voelde, al was het maar een woord 'brandend' of 'stekend' gevoel. Helaas werd het spoedkeizersnede en dus geen natuurlijke bevalling (wel mogen persen maar helaas). Maar dan had ik alvast de epidurale voor de operatie 😅 Jammer dat het zo een ervaring was, het is op zich routine maar niet zonder risico's en als patiënt moet je goed geholpen worden zodat je weet wat je moet doen of dat je bv niet plots mag bewegen enz.

6 maanden geleden

Bij mij om 12u eerste epidurale gestoken, slechts enkel mijn linkerzijde was verdoofd. Wouden niet direct een nieuwe stelen, moest afwachten en bolussen bij nemen ( kon zelf een knopje duwen om dit bij te geven ). Na 2u30 de eerste epidurale achteruitgetrokken en proberen verschuiven, niet geholpen. Om 1uu, na 5 uur dus, eindelijk een 2de epidurale gekregen, hielp eindelijk na 15min! Gevolg wel dat ik helemaal van de kaart was, uitgeput van 5 uren weeën en pijn! Nu 3 weken later wel nog geen gevoel in mijn linker bovenbil ... te veel verdoofd of verkeerd? Niemand weet een antwoord...

6 maanden geleden

Bij mij 2 maal moeten prikken, maar wel super vriendelijk en veel uitleg