6 Reacties

8 maanden geleden

Heb je contact opgenomen met verlosdienst?

8 maanden geleden

Reactie op Cecial

Heb je contact opgenomen met verlosdienst?
Nee nog niet, als erger wordt bel ik morgen. Eventueel kijken of ik mijn afspraak vrijdag kan vervroegen

8 maanden geleden

Reactie op babylove11

Nee nog niet, als erger wordt bel ik morgen. Eventueel kijken of ik mijn af ...
Wanneer de menstruatie achtige krampen blijven zou ik zeker bellen. Je zou geen pijn mogen hebben. Die nemen dag en nacht op.

8 maanden geleden

Hier 33w en dezelfde klachten, ik vermoed dat het door het indalen komt. Als de pijn erger wordt, best even bellen of langsgaan. Hier blijft het nog allemaal 'leefbaar' en gaan de krampen na een tijdje over. Op mijn zij liggen met een kussen tussen de benen werkt verlossend, misschien ook van hulp vr jou?

8 maanden geleden

Ik ben vandaag 35w + 4 dagen. 6 dagen geleden had ik dit ook, uit voorzorg naar het ziekenhuis gegaan. Maar dit bleek een urineweginfectie te zijn. Het drukkend gevoel in de vagina kan leiden naar het indalen. Maar als je je echt zorgen maakt, zoals ik deed, gewoon naar het ziekenhuis gaan. Kersenpitkussen en dafalgan helpt ook wel :-)

8 maanden geleden

Hier het zelfde ben naar het ziekenhuis geweest alles was goed ja het waren bandenpijn en indalen ze zegt voor de pijn moet je even op je zij liggen en kussen tussen de benen doen het hoort erbij tis zelfs mijn 2de zwangerschap luister zeker na je lichaam als je er niet goed bij voet