9 Reacties

één jaar geleden

Voorgespeld als jongen, wacht nog op niptest. Kws 12 weken en 4 d ofz

één jaar geleden

Ik ging afgelopen maandag op 13w1d en zij deed geen voorspelling, het was te vroeg volgens haar. Anderzijds was onze baby heel de tijd weg en weer aan het bewegen en aan het draaien dat het niet mogelijk ging geweest zijn het te kunnen zien. We zagen hem/haar wel met de handjes zwaaien, dat was ook wel fijn ☺️. Nipt is afgenomen dus we lezen het geslacht daar af binnenkort.

één jaar geleden

Bij ons had de gynaecoloog op 12weken 1dag, met een heel bewegelijk kleintje blijkbaar voorspeld dat meisje ging zijn men partner was licht teleur gesteld. Volgens NIPT test heeft hij zen gelijk gehaald en tis een jongen.

één jaar geleden

Reactie op jessyrowan

Bij ons had de gynaecoloog op 12weken 1dag, met een heel bewegelijk kleintj ...
Ik heb dinsdag mijn echo gehad. 12w +6d. Ook heel beweeglijk kleintje en de gynaecoloog zei dat ze gokt op een jongen, maar dat we ons hier zeker niet op mogen vastpinnen. Nu moeten we spannend afwachten tot volgende week 🙈

één jaar geleden

Afgelopen maandag met 12.1 gegokt op een jongetje! Wij wachten in volle spanning de nipt af die elk moment moet binnen komen☺️

één jaar geleden

Reactie op Mo1003

Ik heb dinsdag mijn echo gehad. 12w +6d. Ook heel beweeglijk kleintje en de ...
Ben benieuwd!

één jaar geleden

Reactie op kara1998

Afgelopen maandag met 12.1 gegokt op een jongetje! Wij wachten in volle spa ...
Spannend! Laat je iets weten ? 🤗

één jaar geleden

Reactie op Hogigigkj hihj

Voorgespeld als jongen, wacht nog op niptest. Kws 12 weken en 4 d ofz
Laat je iets weten ? 🤗

één jaar geleden

Bij mij zei ze ook niks maar toen ik hem zag vermoede ik jongetje zoals mijn gevoel zei en uit de nipt test bleek inderdaad ook een jongetje