4 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb nu die van de Hema en 1 van Prima Donna :)

9 maanden geleden

Ik heb een voedingsbeha van Anita Maternity gekocht. Deze zit lekker en comfy maar is wel steunend en stevig. Je kunt er voor kiezen om er een pad in te doen (zoals vaak bij bikini's). Door de steun in combi met de pad ziet het er goed uit onder een tshirt. Ik was van de eerste zo tevreden dat ik er nog ben gaan bijhalen. Volgens een vriendin met al een kindje groeit deze ook perfect mee als je borsten "op z'n grootst" staan.

9 maanden geleden

Die van primark en shein!

9 maanden geleden

Ik ben op aanraden naar Mamado in Roeselare geweest. Een klein winkeltje voor zwangere vrouwen en mama's. Je kan er terecht voor advies voor borstvoedingssbh's, maar ook voor een kolfconsult (voordat je een apparaat koopt en zo dus eerst kan testen ipv een miskoop te doen), ook voor kledij en ook voor het passen van verschillende draagdoeken en draagzakken. Ik ben buitengekomen met 3 bh's van de merken cache coeur en annita. Ik koos voor 2 met beugel en 1 zonder, allemaal wel mooi gevormd en ondersteunend. Ik droeg de laatste maand eerder van die losse niet voorgevormde die ik ofwel kreeg ofwel online kocht. Ik ga deze zeer zeker nog gebruiken bv eerste dagen na bevalling in ziekenhuis of 's nachts, maar wat ben ik blij om weer wat moois en deftigs te kunnen dragen. Voelde me gelijk weer wat mooier en vrouwelijker. In zo een winkel geven ze advies voor de maat (rekening houden met bv groei van borsten, maar ook dat omtrek bv da bevalling wat minder wordt). En ik kan ze nu ook al gewoon dragen, maakt me instant blij 😊