12 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben wel blij van nutrilon ar en een vriendin van mij gebruikt nan ar en zegt dat ze gemakkelijk klonters heeft

5 maanden geleden

Reactie op lisaSlaets

Ik ben wel blij van nutrilon ar en een vriendin van mij gebruikt nan ar en ...
Bedankt ! Ben jij in 1 keer overgestapt naar deze voeding?

5 maanden geleden

Reactie op kim93m

Bedankt ! Ben jij in 1 keer overgestapt naar deze voeding?
Wij hadden eerst nutrilon profutura vanwege combinatie met borstvoeding en na 4 weken zijn we overgeschakeld 😁 en zoontje is veel beter ermee geeft zo goed als nooit meer terug

5 maanden geleden

Onze dochter krijgt Nan AR. Ze doet het daar wel goed op

5 maanden geleden

Reactie op lisaSlaets

Wij hadden eerst nutrilon profutura vanwege combinatie met borstvoeding en ...
Combineer je nog met borstvoeding? Hier borstvoeding en nan evolia (tegenhanger van profutura) en een vermoedem van verborgen reflux. Ik moet wat ik in flesjes geef indikken met nutriton. Maar geef ook live borstvoeding.

5 maanden geleden

Wij gebruiken nutrilon ar, op korte tijd een grote verbetering!

5 maanden geleden

Novalac allernova ar werkt hier super goed.

5 maanden geleden

Mijn dochter had heel veel krampen van de Nutrilon AR en kon daardoor geen stoelgang maken. Met NAN AR was dit stukken beter, maar daarna kwamen we te weten dat haar verborgen reflux het gevolg is van een extreme koemelkallergie.

5 maanden geleden

Reactie op CharissaB

Mijn dochter had heel veel krampen van de Nutrilon AR en kon daardoor geen ...
Ook Novalac Allernova AR gegeven. Deze kwam er voor haar reflux als de beste uit. Helaas nog koemelkeiwitten aanwezig, dus moesten we hier mee stoppen.

5 maanden geleden

Novalac allernova ar had mijn zoontje en heeeel tevreden over. Nu de aminova. Wegen koemelkeiwitallergie. Je hebt ook de gewone ar.

5 maanden geleden

Wij geven nutrilon AR en zijn 2 keer naar osteopaat geweest wat ook al veel hielp! De melk zijn wij heel tevreden van.

4 maanden geleden

Wij geven sinds ze 4 weken is Novalac, super tevreden. Ondertussen is ze bijna 14 weken