4 Reacties

2 maanden geleden

Precies hetzelfde hier! Maak jij je eten zelf? Bij mij was blijkbaar het probleem dat het nog te vast was voor mijn kleintje. Ik heb bij de aardappelen een schepje appelmoes gedaan om het wat loperoger te krijgen en als een magisch wonder, kon hij ineens doorslikken. We hebben ook potjes in huis (gezien we binnenkort op weekend gaan en ik niet op weekend wil ondervinden waar hij wel of niet tegen kan) en die gingen meteen goed zonder problemen Vandaar dat mijn idee ook kwam dat mijn pure te vast is

2 maanden geleden

Reactie op Ylovely

Precies hetzelfde hier! Maak jij je eten zelf? Bij mij was blijkbaar het ...
Hier nog niet voor gehad maar bij de groentepap doen we telkens 1 schepje melkpoeder en 30 ml water (advies kind en gezin) hierdoor is de groentepap steeds smeuïger

2 maanden geleden

Reactie op Ylovely

Precies hetzelfde hier! Maak jij je eten zelf? Bij mij was blijkbaar het ...
Oh 😩 eng om te zien, hé? Ja, ik maak het zelf. Ik heb vandaag naar mijn vroedvrouw gebeld en ze zei van inderdaad wat aan te lengen met water of ‘vochtige’ groenten te gebruiken, zoals courgette, witloof etc!

2 maanden geleden

Reactie op Moederkloek

Oh 😩 eng om te zien, hé? Ja, ik maak het zelf. Ik heb vandaag naar mijn vr ...
Ja, ik wist deze reactie gelukkig al van andere kindjes. Beste is er niet op te reageren 😅 (dat is het moeilijkste) Als je in paniek raakt, kan je kleintje ook in paniek slaan waardoor het eten echt vast komt te zitten en hij echt stikt. Bij de ehbo zeggen ze, zolang de patiënt hoest en ademt, niks doen, word de patiënt blauw of grauw, dan pas ingrijpen 🤷‍♀️ (gelijkaardig voor alle leeftijden) Succes met het advies van de vroedvrouw, zal zeker beter gaan!