4 Reacties

één jaar geleden

Ik zou persoonlijk toch gaan voor verdere uitgebreide onderzoeken. Maar dit is natuurlijk ieders persoonlijke keuze. Hier speelt natuurlijk een rol mee omdat er al een kindje met gezondheid problemen is. En ik toch die zekerheid wil dan. Veel succes nog voor jullie 🍀

één jaar geleden

Reactie op meibloem91

Ik zou persoonlijk toch gaan voor verdere uitgebreide onderzoeken. Maar dit ...
De doorstromingen enzo zijn gewoon inorde hè, het is niet dat de andere organen niet functioneren of dat het ni meer groeit, het blijft wel gewoon op curve, wat mij gewoon raar lijkt is dat er 2 weken geleden door het ene ziekenhuis gezegd word dat alles met het neusje normaal is, een week later in het andere ziekenhuis waar ze het niet goed zagen, gezegd word dat het onderontwikkeld is, en dan weer in het ene ziekenhuis dat het niet waar is en dat het breder lijkt, maar dat ze dan weer in het andere ziekenhuis zeggen dat dat niet waar is en zo voort

één jaar geleden

Reactie op brittxv

De doorstromingen enzo zijn gewoon inorde hè, het is niet dat de andere org ...
Als ze eerst zeggen dat ze het niet goed zien, zou ik me geen zorgen maken over dat het 'onderontwikkeld' zou zijn. In het andere ziekenhuis zeggen ze dat het in orde is en zij konden het wel zien... (Is er een reden dat je naar 2 verschillende ziekenhuizen gaat? Ik zou dit persoonlijk vermijden omdat ze inderdaad elkaar kunnen gaan tegenspreken. Ik hou niet van twijfel...) Ons zoontje zat ook op een van de onderste curves. Hij is nu twee en zit nog altijd op diezelfde curve. Gewoon klein van stuk, zoals z'n mama haha. Zolang de groei niet achteruit gaat zou ik me dus niet te veel zorgen maken.

10 maanden geleden

Hier ook maar 2 bloedvaten in navelstreng. Wij moeten naar het UZ in leuven voor verdere controle 9/1.