18 Reacties

één jaar geleden

ik las dat er 40 gevallen waren.

één jaar geleden

80 zelfs dacht ik. Allemaal rond dezelfde periode

één jaar geleden

Krijg je dan een nieuwe brief op COZO? Heb in dezelfde periode nipt laten uitvoeren in UZ Gent.

één jaar geleden

Ik heb het ook voorgehad maar het geslacht klopte wel de gynaecoloog had bevestigd nog. Hij zij dat het rampzalig is van de mama’s die zelf opbellen 🙁.

één jaar geleden

Reactie op Gerlon

Krijg je dan een nieuwe brief op COZO? Heb in dezelfde periode nipt laten ...
Ja de dag dat de genycoloog me zei dat er een fout was gebeurt in het Labo met de nip test.Ben ik de dag nadien gaan zien op COZO.En was het idd al aangepast het geslacht van de foetus op Cozo.Maar bij mij was het in Maria Middelares gebeurt.

één jaar geleden

Hey, ik zit hier jammer genoeg ook tussen (ziekenhuis Waregem, labo AZ Maria Middelares in Gent). De gynaecologe belde idd zelf op met het nieuws. Heb op haar aanraden een nieuwe NIPT laten afnemen (gratis weliswaar) Ondertussen nog aan het wachten op de nieuwe resultaten van de NIPT test… Van WTV zijn ze me komen interviewen, wat een zot gedoe is dat geweest :-). Hopelijk waren jullie nog niet begonnen aan de kinderkamer? Wij hadden net de gender reveal achter de rug… Het zou een meisje worden, maar dat is nu dus niet meer zeker. Na heranalyse zou het om een jongen gaan. We kunnen er al bij al nog om lachen. Tis een uniek gebeuren he. Er is gelukkig niks mis met de gezondheid van de baby, da’s het allerbelangrijkste. Je snapt gewoon niet hoe zoiets kan gebeuren he… Ze hebben bij het labo verwittigd dat het nu al tot 14 werkdagen kon duren voor we de nieuwe uitslag krijgen. En dan nog… Betrouwen jullie die dan? Ik ga maar gerust zijn als het via de echo super duidelijk zal zijn :-).

één jaar geleden

Reactie op Gerlon

Krijg je dan een nieuwe brief op COZO? Heb in dezelfde periode nipt laten ...
Je wordt eerst opgebeld door de gynaecoloog zelf en je krijgt idd na verloop van tijd een nieuwe brief met de ‘heranalyse’ resultaten

één jaar geleden

Reactie op Tine Declercq

Hey, ik zit hier jammer genoeg ook tussen (ziekenhuis Waregem, labo AZ Mari ...
Amai! Wat een zotte situatie!

één jaar geleden

Reactie op Tine Declercq

Hey, ik zit hier jammer genoeg ook tussen (ziekenhuis Waregem, labo AZ Mari ...
Amai bij mij is men niet gevraagd of ik een nieuwe nip test wou laten afnemen... Ik ben nu enorm zenuwachtig.En hoop echt dat het geslacht nu niet voor een 3 de keer iets anders is!

één jaar geleden

Reactie op Tine Declercq

Je wordt eerst opgebeld door de gynaecoloog zelf en je krijgt idd na verloo ...
Ik vraag me dan af?Kan ik wel afgaan dat de nieuwe resultaten wel correct zijn?

één jaar geleden

Klopt he, ‘t is echt een bizarre situatie. Maar we moeten positief blijven he, alles is goed met de gezondheid van de baby. Het geslacht is uiteraard ook belangrijk om te weten, maar dat volgt later wel :-)

één jaar geleden

Ja, ik heb het zelfde voor. Ook het voorstel gekregen om opnieuw en gratis een nieuwe nipt test te laten doen,, dus nu wachten op de resultaten. Wel het geslacht geweten via de echo en dit kwam al overeen met mijn eerste resultaten

één jaar geleden

Even een kleine update😊 … De eerste NIPT zei een meisje, die bleek dus verkeerd… De resultaten van de nieuwe NIPT zijn nog niet binnen maar deze ochtend hadden we een echo bij de gynaecologe… Ze kon er heel duidelijk het geslacht op zien… It’s a boy! 😁🩵

één jaar geleden

Reactie op Tine Declercq

Even een kleine update😊 … De eerste NIPT zei een meisje, die bleek dus ver ...
Oooh super leuk dat ze het duidelijk kon zien ☺️.Had je een voorkeur van geslacht?Ik moet woensdag op echo.Ik hoop dat ze mij ook duidelijk kunnen bevestigen via de echo dat het nog steeds om een meisje gaat 🙏.

één jaar geleden

Reactie op Julietta1

Oooh super leuk dat ze het duidelijk kon zien ☺️.Had je een voorkeur van ge ...
We hadden een voorkeur voor een jongetje, we zijn dus echt superblij🥰. Kennen jullie de resultaten ondertussen al?😊

één jaar geleden

Reactie op Tine Declercq

We hadden een voorkeur voor een jongetje, we zijn dus echt superblij🥰. Ken ...
Ja weet nu ook dat het zeker een meisje is via de echo.We zijn in de wolken!Dan heb jij je jongetje zoals je wou.En wij een meisje 🥳 Nu nog aftellen tot hun komst.Ik moet nog tot eind april.

één jaar geleden

Reactie op Julietta1

Ja weet nu ook dat het zeker een meisje is via de echo.We zijn in de wolken ...
Dikke proficiat!! 😄 Ik ben ook eind april uitgerekend. Ben benieuwd… Ze zeggen met een eerste dat het sowieso te laat zal komen maarja, zullen moeten afwachten🥹. Nu volop genieten he van de zwangerschap😍

één jaar geleden

Reactie op Tine Declercq

Dikke proficiat!! 😄 Ik ben ook eind april uitgerekend. Ben benieuwd… Ze z ...
Ik ben uitgerekend voor 29/04 Maar bij mij is het mijn 5 de zwangerschap.Mijn eerste was idd ook later.Het was een jongetje.En kwam 1 week later.En het werd ingeleid.Ik hoop dat mijn kindje die nu in de buik is. Is op de uitgerekende datum komt.Of een weekje vroeger ☺️.Maar zoals je zegt.Nu even genieyvan de zwangerschap.