9 Reacties
één maand geleden
Hoelang terug bezig ? Heb je al verschillende groentjes geprobeerd? Hier werkte zoete aardappel in het begin het beste, pompoen ook, de groene groenten minder dus ik deed daar altijd wat zoete aardappel bij in het begin. Andere lepels geprobeerd ? Is de textuur smooth genoeg?
In het begin ging er hier ook veel voedsel naar buiten hoor… is normaal. Begon pas echt na een week of 2 meer naar binnen te gaan. Anders eens horen bij Kind & Gezin? Komt zeker goed… soms heeft het iets meer tijd nodig… effe doorzetten 🤞🏻🍀
één maand geleden
Reactie op Givje
Hoelang terug bezig ? Heb je al verschillende groentjes geprobeerd? Hier we ...
Ja hier helemaal gelijkaardig.
In het begin leek het een nuloperatie. Kwam veel terug uit. Duurde allemaal heel lang. Dus veel geduld nodig gehad. En idd na 2 weken ofzo had ze de techniek door. Nu gaat het nog soms een dag minder goed maar da's ok.
Timing is hier belangrijk. Niet moe en wél honger. ☺️
één maand geleden
Hier ook een meisje van bijna 6 maanden die het leuk vindt om alles terug naar buiten te werken. Heb daarom allemaal kleine ijsblokjes gemaakt van groentenpapjes en probeer als ik kan 2x per dag gewoon paar keer, en vanaf dat ze begint te zeuren stoppen we en spelen we even om het positief af te sluiten. Sommige baby's hebben gewoon wat meer tijd nodig, je vooral dus niet laten opjagen als het bij andere baby's beter lukt. Zolang er nog goed gedronken wordt is het prima, melk blijft het belangrijkste tot 1 jaar 😊
één maand geleden
Heey, hier een beetje hetzelfde.. Vandaag bood ik het in de avond aan, en amai wat een verschil. Die at in no time 125 gram!
één maand geleden
Ik heb gehoord van een kine van mij dat je er een beetje moedermelk bij moet doen als je natuurlijk borstvoeding geeft eh dan heeft hij een beetje smaak van bijde
één maand geleden
Heeft er iemand nog wa tips voor vaste voeding mijn zoontje is 5 maand en wil nog geen vaste voeding.
één maand geleden
Reactie op vsilke
Hier ook een meisje van bijna 6 maanden die het leuk vindt om alles terug n ...
Dat is bij mij juist het zelfde
één maand geleden
Reactie op nathaliemaes12
Heeft er iemand nog wa tips voor vaste voeding mijn zoontje is 5 maand en w ...
Hier is onze dochter bijna 6 maanden en nog steeds geen succes. In de crèche hebben ze vandaag eens een potje Olvarit aangeboden. Dit ging meteen veeeeeel beter. We doen hier nu even mee verder.