6 Reacties

één jaar geleden

Hier ook zelfde probleem, deze antwoord zoek ik ook. Ik ben ook 11 weken en week nu 3 kg minder dan vorige kg. Ik voel mij slecht hierover of baby slecht is ben ik ook heel bang

één jaar geleden

Momenteel 12 weken zwanger en 3kg afgevallen. Nooit echt misselijk geweest, maar wel verminderde eetlust tot in week 10. Mijn gynaecoloog zei dat ik me daar zeker geen zorgen over moet maken en dat het gewicht na het eerste trimester wel omhoog zou gaan. Het vaker plassen klinkt me ook zeer bekend in de oren, ben blij dat ik niet alleen ben :)

één jaar geleden

Ik ben nog nooit zo mager geweest volgens de weegschaal en nochtans lijk ik al 5kg dikker 🙈

één jaar geleden

12w en 5d, (tweede zwangerschap) en weeg ook 2kg minder dan ervoor. Niet misselijk geweest of minder eetlust gehad. 🤷‍♀️ Is heel normaal, vanaf 2de trimester zou het toch wat omhoog gaan zei de gynaecoloog. Bij eerste zwangerschap net zo en rond de 15weken zat ik terug op gewicht van ervoor.

één jaar geleden

Reactie op Hogigigkj hihj

Hier ook zelfde probleem, deze antwoord zoek ik ook. Ik ben ook 11 weken en ...
Perfect normaal. Je moet je geen zorgen maken. Een moederlichaam zorgt er voor dat de baby (en alles er rond) alles krijgt wat het nodig heeft. Je lichaam breekt zichzelf af als het nodig is om voor een top huisje te zorgen voor je kleintje. 😊

één jaar geleden

Ik maakte me daar ook zorgen over want ik heb totaal geen eetlust. Ik merk dus ook dat ik niks bij aankom. Ik heb dat aan mijn dokter uitgelegd en zijn antwoord was : ‘’Laat me je iets zeggen, die kleine baby dat je nu aan het dragen ben is super egoïstisch. Het kan hem/haar niks schelen of je wat eet of niet. Hij zal dan maar uit je reserves putten als die niks binnenkrijg 😂 ‘’ Dus maak je zeker geen zorgen, zolang jouw dokter er niks over zegt.