8 Reacties

7 maanden geleden

Voor krampjes gebruiken wij protectis en mama natura coli druppels. Infacol kan ook maar dat is vooral bij veel gasvormig, dus dat zou ik pas gebruiken op aanraden van kinderarts. Voor de rest wat fietsen met de beentjes, badje geven,...

7 maanden geleden

Wij hebben veel huid op huid gegeven met de beentjes opgetrokken (foetushouding bijna). Dit zorgde ervoor dat hij protjes kon laten. Hier vroeg hij ook veel vaker om eten. We gaven dit ook gewoon. Na 1 dag en een nacht was de sprong voorbij.

7 maanden geleden

Reactie op lauradv007

Wij hebben veel huid op huid gegeven met de beentjes opgetrokken (foetushou ...
We hebben nu ook protectis voor zijn goede darmflora omdat hij niet vaak genoeg volle kaka pampers heeft. Dit zorgt dan ook voor meer krampjes.

7 maanden geleden

Reactie op Marjolein102

Voor krampjes gebruiken wij protectis en mama natura coli druppels. Infacol ...
Momenteel heb ik digimel..maar ik durf hier niet te veel van te geven en heel lang werkt dit ook echt niet…hoeveel keer mag je de mama natura & protectis gebruiken? Bedankt voor de tips!

7 maanden geleden

Reactie op loeloe12

Momenteel heb ik digimel..maar ik durf hier niet te veel van te geven en he ...
Protectis is bij ons 5 druppels per dag en dit het gehele potje uitgeven

7 maanden geleden

Reactie op loeloe12

Momenteel heb ik digimel..maar ik durf hier niet te veel van te geven en he ...
Protectis is met vit D dus dat is 1x 5 druppels. Mama natura is een natuurlijk product en mag je 3druppels geven 3-6 keer per dag.

7 maanden geleden

Heey ken je gevoel helemaal mijn zoontje is nu 2weken oud en heeft al sinds 3 dagen oud last van krampjes ... de laatste 4 dagen vraagt hij ook sneller voeding dan 3u maar wij geven hem het wel ...voor de krampjes gebruiken wij een osteophatisch product genaamd mama natura en dat helpt wel vinden wij

7 maanden geleden

Beste wat je kan gebruiken is protecties en infacole mijn baby is 6 dagen oud en de 4de dag had ze krampjes k heb die 2 gegeven en de water voor flesvoeding geef k van de aldi rosé top en héparwater tot nu toe merk ik niks van krampjes en bij mijn eerste had ik het ook gedaan en alles gaat goed