9 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben het aan 14 weken weggenomen. Was een weekendje lastig, maar daarna was ze het gewoon. Ik geef wel borstvoeding, dus daar vond ze ook troost in de plaats. Ze vroeg iets vaker om te drinken.

2 maanden geleden

Wij hebben het een goeie week geleden weggenomen en hij weet niet meer dat een tutje bestaat. De eerste 3 dagen waren soms lastig. Dag 1 was heel moeilijk bij het in slaap krijgen , maar we hebben doorgezet en zagen op dag 2 al veeeel vooruitgang. Nu valt hij na het in bedje leggen zelf in slaap na 10min brabbelen. Ik heb hem nooit laten wenen, steeds troosten. Dag 1 was dit wel bijna een uur in mijn armen huilen. Nu hebben we uitzonderlijk nog eens dat we hem moeten gaan geruststellen maar dat is na een paar keer sssshhhhh zeggen dan ook weer in orde 👍

2 maanden geleden

Wij hebben dit wel thuis gedaan. Ik zou zeker in jouw geval dit in een weekend starten en de opvang op de hoogte brengen want het troosten kan in het begin wel lastig zijn

2 maanden geleden

Reactie op LindeMeirlaen

Wij hebben het een goeie week geleden weggenomen en hij weet niet meer dat ...
Hoe oud was je kindje toen?

2 maanden geleden

Reactie op Van de veire

Hoe oud was je kindje toen?
18 weken

2 maanden geleden

Wij zijn 2 weken geleden met het tuutje gestopt, maar volgens mij is ze toen net ook aan sprong 4 begonnen. Dus hoewel ik niet het idee heb dat ze specifiek die tuut mist, zijn we hier wel echt nog niet door de moeilijke periode

2 maanden geleden

Ik overweeg ook te stoppen. Hij wordt vooral wakker van het verliezen van zijn tuutje. Maar hij gebruikt het ook wel om in slaap te vallen maar de rest van de dag niet. Waarom wilden jullie geen tuutje meer?

2 maanden geleden

Reactie op mariekedsl

Wij zijn 2 weken geleden met het tuutje gestopt, maar volgens mij is ze toe ...
Ja hier ook zo…

2 maanden geleden

Heb eens gehoord om gaatje erin te prikken zodat ze die zelf niet meer willen