Hey mensen,
De titel zegt het zelf, mijn kleintje van 11 weekjes slaapt nog wel met zijn tutje.
Hij laat die zelf los bij het begin van zijn slaapje en heeft deze dan niet meer nodig.
Normaal ligt deze gewoon los in zijn bedje en kan ik hem dus geven als hij ineens wakker word en er nood aan heeft.
Hij lag toen langs ons in de co-sleeper
Nu is ons kleintje naar zijn eigen "grote" bedje verhuisd, en valt zijn tutje dus ook uit maar tussen de spijlen door op de grond.
Soms kan ik er niet meer bij (heb meerdere dezelfde tutjes als vervanging tot de volgende dag wanneer mijn partner deze kan oprapen)
Hoe kan ik voorkomen dat de tut op de grond valt?
Een knuffeltje of touwtje en doek aan de zijkant word afgeraden wegens wiegendood.
Wat kan dan wel helpen zonder risico's 😅
Wij hebben dit probleem niet voor maar misschien een bedomranding dat kan voorkomen dat de tut op de grond valt. Bij ons hebben we een meegroei bedje met omranding en er is nog genoeg plek voor te ontluchten en de tut blijft lekker in het bedje. Ondanks dat we een hevige wroetster hebben 🤭😅
Onze co-sleeper heeft ook spijlen en dit is echt zo herkenbaar! Tut uitgespuugd, armpje zwiert er langs en daar vliegt de tut door de kamer haha. Dus ik lees mee ;-)
Ben nu voor deze gegaan van Bol, de "bedomrander biek20 bedbumper"
Is goed dooradembaar
Gewoon tussen de spijlen door (beetje creatief zijn als je een hoofd en voet bord hebt zoals wij) en achter het matras klemmen en dan de touwtjes vast vanboven.