9 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben dit probleem niet voor maar misschien een bedomranding dat kan voorkomen dat de tut op de grond valt. Bij ons hebben we een meegroei bedje met omranding en er is nog genoeg plek voor te ontluchten en de tut blijft lekker in het bedje. Ondanks dat we een hevige wroetster hebben 🤭😅

5 maanden geleden

Reactie op Yentl24

Wij hebben dit probleem niet voor maar misschien een bedomranding dat kan v ...
Wat voor soort omranding heb je dan als ik vragen mag? Word die aan de buitenkant dan gehangen of hoe?

5 maanden geleden

Reactie op Ylovely

Wat voor soort omranding heb je dan als ik vragen mag? Word die aan de bu ...
Van ikea en aan de spaken van het bedje. En je legt de matras erin

5 maanden geleden

Onze co-sleeper heeft ook spijlen en dit is echt zo herkenbaar! Tut uitgespuugd, armpje zwiert er langs en daar vliegt de tut door de kamer haha. Dus ik lees mee ;-)

4 maanden geleden

Ben nu voor deze gegaan van Bol, de "bedomrander biek20 bedbumper" Is goed dooradembaar Gewoon tussen de spijlen door (beetje creatief zijn als je een hoofd en voet bord hebt zoals wij) en achter het matras klemmen en dan de touwtjes vast vanboven.

4 maanden geleden

Ik legde er gewoon 3 in zijn bed. Haha 🙈 was wel als mijn zoontje al wat ouder was en zelf zijn tutje kon pakken en in zijn mond kon steken.

4 maanden geleden

Reactie op Marjolein102

Ik legde er gewoon 3 in zijn bed. Haha 🙈 was wel als mijn zoontje al wat o ...
Ik wacht met smacht tot mijn kleintje dat ook eindelijk kan en ik niet om 4 snachts moet opstaan puur alleen voor tutje te geven 😂

één maand geleden

Reactie op Ylovely

Ben nu voor deze gegaan van Bol, de "bedomrander biek20 bedbumper" Is goed ...
Hey Heeft deze bedomrander geholpen met je tut probleem? Of heb je deze al weg gedaan?

één maand geleden

Reactie op janackx

Hey Heeft deze bedomrander geholpen met je tut probleem? Of heb je deze al ...
Ja, werkte perfect 😊 we hebben 1 kant open gelaten en de rest dicht We hebben nu praktisch geen problemen en hij kan zijn tut zelf terug vinden 😊