12 Reacties

één jaar geleden

Ik heb ook probleem met schildklier maar net omgekeerd sneller en hoog. Ik heb er echt last van. Ik moest hiervoor naar dokter gaan ze zijn dit nog aan het onderzoeken. Dus als gynaecoloog zegt dat het goed is maak je je niet druk.

één jaar geleden

Reactie op Hogigigkj hihj

Ik heb ook probleem met schildklier maar net omgekeerd sneller en hoog. Ik ...
Ik zie mijn gynaecoloog pas de komende maandag. Ik ga vanavond wel naar de huisdokter. Misschien dat ze mij wel wat meer duidelijkheid kan geven.

één jaar geleden

Als het dringend is bellen ze zeker direct bij mij hebben ze de uitslag gekregen en belde mijn gynaecoloog direct voor een afspraak bij endocrinoloog. Maak zeker en vast geen paniek.

één jaar geleden

Ik heb hetzelfde aan de hand. Mijn TSH is te laag maar de rest t3 en t4 is goed. Had gebeld naar de praktijk en ze zeide inderdaad dat de gynaecoloog mij belt als het niet goed was. Heb tot nu toe niks gehoord dus ik veronderstel dat het inorde is. Donderdag moet ik terug op afspraak gaan dan vraag ik het sowieso nog eens na.

één jaar geleden

Reactie op LynnRmrs

Ik heb hetzelfde aan de hand. Mijn TSH is te laag maar de rest t3 en t4 is ...
Laat je mij iets weten? En hoeveel is de waarde bij jou?

één jaar geleden

Reactie op SusieQ

Laat je mij iets weten? En hoeveel is de waarde bij jou?
Mijn TSH is 0,055

één jaar geleden

Reactie op LynnRmrs

Mijn TSH is 0,055
Ik heb 0,17 en de waarde zou moeten liggen tussen 0,27 en 4,20 om goed te zijn. 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Ik zou het advies van de gynaecoloog ook afwachten. Als het nodig is zal ze sowieso een afspraak maken met een endocrinoloog om eventueel een behandeling op te starten. De schildklier is vooral belangrijk de eerste maanden aangezien de baby dan nog zelf geen schildklierhormoon kan maken. Ik heb al jaren een trage schildklier en bij de eerste echo belde mijn gynaecoloog ter plaatse voor een consultatie bij de endocrinoloog gewoon om zeker te zijn of de dosis aangepast moest worden.

één jaar geleden

Reactie op SusieQ

Ik heb 0,17 en de waarde zou moeten liggen tussen 0,27 en 4,20 om goed te z ...
Jaa dit wijst dat onze schildklier te snel werkt. Maar zolang de gyneacoloog mij niet belt maak ik mij geen zorgen. Als t3 en t4 goed zijn, moet je niet te snel paniekeren.

één jaar geleden

Reactie op LynnRmrs

Jaa dit wijst dat onze schildklier te snel werkt. Maar zolang de gyneacoloo ...
Yes, net bij de huisarts geweest, die zei ook niet paniekeren. Het moet wel in de gaten gehouden worden zodat het in z'n totaliteit in balans blijft. Dus ben iets geruster!

één jaar geleden

Reactie op LynnRmrs

Jaa dit wijst dat onze schildklier te snel werkt. Maar zolang de gyneacoloo ...
Wat zei de gynaecoloog?

één jaar geleden

Reactie op SusieQ

Wat zei de gynaecoloog?
Het was inorde. Ze heeft liever dat de TSH te laag is dan te hoog. Het belangrijkste is de T4 zei ze. Als die goed is, is het inorde