7 Reacties
10 maanden geleden
Ik zou persoonlijk momenteel geen kaarten voor voorstellingen kopen die zo dicht tegen de bavallingsdatum aanzitten. Je weet immers niet hoe je je nog voelt op dat moment en wat je nog kunt.
Houdt er ook rekening mee dat je een uur of 2 op een meestal niet comfortabele stoel moet zitten.
Is het een mogelijkheid om nog last minute een ticket te kopen? Zodat je de week van de voorstelling nog kunt kijken hoe het gaat en of je het ziet zitten om te gaan?
Over het volume van de muziek zou ik me bij een professionele voorstelling niet te veel zorgen maken.
10 maanden geleden
Als je de tickets al hebt zou ik gaan. De muziek staat normaal niet zo heel luid als het professioneel is.
10 maanden geleden
Ik zou navragen of je de kaartjes kan doorverkopen indien het niet lukt.
Persoonlijk doe ik sinds de zwangerschap niets meer met luidere muziek, maar dat is mijn keuze. Hoe schadelijk het wel of niet is weet ik niet.
Ik ben nu 27w en paar weken geleden naar comedyshow geweest hier in de gemeente en afgelopen week naar de show van lieven scheire. Deze vielen goed mee, enkel voor het begint is er wat luidere muziek tot ze op het podium komen.
Ik voelde toen de baby erg goed en veel bewegen. Gelukkig duurt zo een intro maar max. 5 min.
Ik maakte me meer zorgen over de zitplaatsen en hoe ver van de deur ik zat voor een eventuele wc 😅.
10 maanden geleden
Reactie op kara1998
Jouw baby zit echt wel veilig in de buik hoor! Van de muziek gaat hij geen ...
Tuurlijk ga ik niet binnen blijven zitten. Maar als ik naar dat optreden ga zit ik wel vast. Ook vooral omdat ik samen met iemand ga rijden die de show wel helemaal uit wil zien en het is 40min rijden.