6 Reacties
één jaar geleden
Bij mij ‘helpt’ even 10 minuten buiten gaan en op niks concentreren, dus even gsm aan de kant laten. En als ik binnen kom eet ik een stuk fruit en drink ik ijskoud bruiswater met citroen en ga zo goed mogelijk verder. Maar ik ben nu 13w en blijf ook zo moe jammer genoeg 😅
één jaar geleden
Ik heb helaas ook geen tips. Met of zonder middag dutje. Ik ben gewoon bek af. 😅
één jaar geleden
Een halfuurtje slapen is beter dan een lang dutje doen, zeker voor die waas. Niet te veel snkepen helpt ook om de insuline 'drops' tegen te gaan. Proberen bij de eerste zon zoveel mogelijk zonlicht op te vangen, helpt je circadisch ritme maximaal te activeren.
Voor de rest: ik snap het zo goed. Vermoeidheid is het symptoom waar ik altijd het meest mee worstel
één jaar geleden
Een powernap is het best tussen de 15-30minuten maar. Zo zou je niet in je diepe slaap geraken en dus makkelijker wakker worden en je uitgeruster voelen.
Voor de rest buitenlucht, beweging en zonlicht. (niet de ideale tijd van het jaar natuurlijk🙈)
Heb hier ook een peuter van 2,5jaar rondlopen en dat is ook pittig.
10 maanden geleden
Hier ook een peuter van 23 maand en ik ben 23 weken zwanger (hee 😃). Ik had last van depressieve gevoelens en moodswings, en ook ontzettende vermoeidheid en een gebrek aan concentratie of denkvermogen. Ik ben magnesiumsupplement beginnen nemen en na 1 keer voelde ik me al veel beter eigenlijk.