6 Reacties
2 maanden geleden
Ik wou dat ik tips kon geven maar helaas hier ook nog zware nachten
2 maanden geleden
Tips die bij ons wel hebbe geholpen bij onze dochter. Maar bij onze zoon is het toch ook nog steeds met onderbroken nachtjes.
Bad geven voor ze naar bedje gaan, nachtvoeding wanneer je zelf gaat slapen, inbakeren indien baby nog geen tekenen vertoont van draaien, oefen in de dag op het zelf in slaap vallen (deed ik in de woonkamer en bleef naast hun liggen) en vast ritme helpt ook enorm maar met opvang kan dit het moeilijk maken.
Hier sliep onze zoon soms al door n nu met bijna 5 maand plots niet meer. 4 maand os het vaak weer even bergaf. Ik hoop voor jou dat het snel beter gaat.
2 maanden geleden
Hier slaapt ons zoontje al door sinds 3 maand om de 3 dagen door en sinds 4 maand slaapt hij dagelijks door van 20u tot 7u. Slaapritme is keibelangrijk rond 20u altijd in bedje gelijk waar we zijn bij vrienden vertrekken wij expres vroeger. En zeker overdag 5x 180ml geven zodat hij kan doorslapen zonder honger te krijgen. Ik geef de fles op gevoel en op vraag 🙈
Ik stond erop om routine te kweken vanaf 3 maand voor zijn slaap. Heb nu recent ook een Zazu slaaphulpje gekocht voor 20euro, vanaf dat hij een hongersignaal toont snachts en begint te wenen speelt er een liedje af die hem tot rust brengt. Hij weent dan 15min en valt terug moe in slaap. Heb ook geleerd om streng te zijn, de eerste maand weende hij om zo vroeg te gaan slapen en ik liet hem wenen. Was eventjes lastig maar door niet toe te geven heb ik eindelijk resultaat 😄
2 maanden geleden
Geef je fles of borstvoeding? Onze dochter slaapt van haar 3 maand 12u aan een stuk. Van 21u tot 9u smorgens. Wij geven wel flessenvoeding met AR pap (die is ook al iets dikker). Wij hebben voor de rest ook geen routine. Soms wieg ik haar in slaap. Soms valt ze zelf in slaap.