12 Reacties

21 dagen geleden

Hier enkel verhoging bij het doorkomen van de tandjes. Deze week had ze ook 39.4 graden koorts en ben ik toch naar de KA geweest. Hij zei dat dit té hoog is om enkel door de tandjes te komen. Ze heeft een oorontsteking. Als je twijfelt, en gezien de situatie, zou ik toch een arts raadplegen.

21 dagen geleden

Ooh klinkt superakelig! Denk dat ik ook panisch zou worden van koorts dan! Zelf heeft ons dochtertje gisteren uit het niets 38 graden gemaakt en tandjes staan echt net onder het tandvlees, dus geen idee. Weet niet of het iets is, maar je kan normaalgesproken urinesticks kopen waar je de urine kan testen op infecties. Dat kan misschien wel geruststellen? Moet je wel de urine kunnen opvangen. Niet altijd even makkelijk 🫣😅 Succes daar!! ✨

21 dagen geleden

Verhoging kan, hoge koorts +39°C kan niet van tandjes. Gevraagd aan 2 kinderartsen.

21 dagen geleden

Ik zou bij verhoging dus wel naar de kinderarts gaan, kunnen ze tenminste een urinestaal nemen om het uit te sluiten. Mijn 2de zoontje heeft namelijk 3 keer na elkaar een urineweginfectie gekregen. Moest uiteindelijk 6 maanden dagelijks een kleine dosis antibiotica nemen.

21 dagen geleden

Bij tandjes is een lichte verhoging normaal, ik dacht tot 38graden. Gezien ze 39.1 koorts heeft zou ik toch even de KA bellen.

21 dagen geleden

Heb toch maar de dokter gebeld, kan om 15u30 gaan..

20 dagen geleden

Reactie op LynnRmrs

Heb toch maar de dokter gebeld, kan om 15u30 gaan..
Weet je al meer ?

20 dagen geleden

Reactie op Jennyhee

Weet je al meer ?
We zitten momenteel weer op spoed. Had weer een verhoogde ontstekingswaarde en konden nietmeteen urine opvangen. Dus nu op spoed een volledige checkup

20 dagen geleden

Geen nierbekkenontsteking. Spoedarts zei ook dat doorkomende tandjes geen schommelende koorts is en zeker niet zo hoog telkens. Ze gaat een virale infectie hebben, is nu ook aant snotteren..

19 dagen geleden

Reactie op LynnRmrs

Geen nierbekkenontsteking. Spoedarts zei ook dat doorkomende tandjes geen s ...
Ooh heel veel beterschap daar!

19 dagen geleden

Pff niet leuk, veel beterschap!

18 dagen geleden

Veel beterschap !! ❤️‍🩹 hier ook schommelende koorts door virale infectie… snot en hoesten 🫠