3 Reacties
9 maanden geleden
Hey! Onze kleine ligt/lag ook al een aantal controles in stuit. Voorbije dinsdag had ik consultatie bij de vroedvrouw en daar lag hij al wat gedraaid, meer naar dwarsligging.. hij is dus vermoedelijk op weg om te draaien, maar ik had het duidelijk aangevoeld dat er iets anders was. Mijn buik was vanboven ‘leeg’ en in het midden heel hard. Ik had ook heel wat pijn gehad eerder die dag en dag ervoor, geen gezellige stampjes maar harde buik/druk in mijn buik.
Ik snap dat je jou zorgen maakt, want dit doe ik ook nog steeds. Ik denk dat je (en ikzelf) nu maar kan afwachten en hopen op een correcte ligging aan de 36 weken echo 🤞🏼🤞🏼
9 maanden geleden
Baby's hebben nog plaats en tijd om te draaien. Dus ik zou proberen niet te veel zorgen te maken. (makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik) er zijn idd nog veel baby's in stuit op 32weken. Je voelt vooral dat de bewegingen op ander locaties zijn. Persoonlijk voel ik vaak een grote hardere bult net onder mijn borsten (haar poep) en aan mijn rechterzijde de handen en voeten.
9 maanden geleden
Bij mijn eerste zoontje was hij pas gedraaid op 36 weken dus alles kan nog gebeuren hoor 😊