5 Reacties

één maand geleden

Wow dat is heftig 💔 Ik heb er nog nooit van gehoord! Kan eigenlijk alleen maar aanraden om naar een universitair ziekenhuis te gaan. Zij zien de meeste 'uitzonderlijke' voorvallen. Zelf ben ik in behandeling in Leuven voor clusterhoofdpijn. Ik wens je veel succes ❤️‍🩹🍀

één maand geleden

Reactie op JJC

Wow dat is heftig 💔 Ik heb er nog nooit van gehoord! Kan eigenlijk alleen ...
Dank je 😔Ik ben al gevolgd geweest in Gent na mijn eerste zwangerschap. Daar hebben ze mij redomex laten nemen. Was goed voor de hoofdpijn maar niet echt voor de aanvallen. Alleszins iets moet er aan gedaan worden want dit neemt al mijn energie weg en loop constant met angst dat het terug komt. 😓

één maand geleden

Hier ook moeten stoppen door gezondheidsproblemen. Helemaal anders dan van jou omdat ik een darmziekte heb maar ik moest ook stoppen om terug aan zware medicatie te gaan. Ik heb mijn borstvoedingtraject 2weken volgehouden. Deed zoveel pijn in m'n hartje om te stoppen. Wat heb ik gedaan.. een mooi zakje afgekolft en een mooi moedermelkjuweel laten maken. Zodat ik het ergens kan plaatsen. Misschien geen antwoord op je vraag maar toch even een hart onder de riem steken want je kunt het mamatje

één maand geleden

Reactie op Jennyhee

Hier ook moeten stoppen door gezondheidsproblemen. Helemaal anders dan van ...
Super lief. Dankjewel

één maand geleden

Reactie op Jennyhee

Hier ook moeten stoppen door gezondheidsproblemen. Helemaal anders dan van ...
En ja mijn mamagevoel wil ook absoluut nog niet stoppen. Het contact dat je hebt is veel nauwer. En ook om haar eens te troosten. Heel jammer allemaal. Voor jou ook heel veel succes