10 Reacties
2 maanden geleden
Ik ben begonnen met wortel, pompoen, Pastinaak. Na een week ook erwten, courgette, aubergine. Nadien mix wortel aardappel, pompoen wortel, zoete aardappel. Courgette aubergine aardappel...
2 maanden geleden
Nu zelf eens witloof peer en aardappel gedaan. Vond hij echt super lekker. Broccoli en venkel vond hij niks. Maar goed ze zeggen dat je het wel een keer of 3 moet aanbieden
2 maanden geleden
Hey ik ben zelf begonnen met wortel nu mey pompoen en het volgende wordt zoete aardappel
2 maanden geleden
Zoete aardappel was hier een dikke hit! Pompoen ook. We waren gestart met wortel en die eerste keer was minder enthousiast dan we verwacht hadden. De wortel had nog iets te veel structuur denk ik. Dus tip: veel kookvocht en goed glad pureren. Straks voor het eerst een niet oranje groentepap😂(dat was toeval trouwens, al die oranje papjes): courgette.
2 maanden geleden
Ik doe hier altijd al patatjes of zoete aardappel erbij als een soort basis. Verhouding is groenten altijd meer. 2/3.
Zoete aardappel en spinazie
Zoete aardappel en avocado
Wortel en patatjes
Zoete aardappel en courgette
Pastinaak en patatjes
Gingen hier allemaal héél goed.
Wel regelmatig veel last van krampjes. Dus ik vermijd broccoli en bloemkool nog even. Avocado helpt hier goed als ze verstopt is..
En altijd een koffielepel vetstof. Olijfolie of vloeibare bakboter (plantaardig). Doe ik hier.
Veel succes 🤗🍀
2 maanden geleden
Hier enkel wortel geprobeerd maar hij is echt nog geen fan 🤣 geef mij maar gewoon melk denkt die precies 😅