46 Reacties
3 maanden geleden
Hi! Hier ook in sprong 4 😁
Algemeen inderdaad meer hangerig… wilt minder “alleen” spelen, snel speeltje beu.. volop in rolmodus, doet aanstalten om te rollen van rug naar buik (mits hulp lukt dit), kan af en toe rollen van buik naar rug. Iets meer moeite om in slaap te vallen ☺️ wel zotjes dat de wolk/bliksemfase 1 maand duurt 🫠
Heel veel zeveren en dingen in de mond nemen/sabbelen 😅
Benieuwd wat er allemaal nog volgt 🥰
Succes! 🍀🤞🏻☀️
3 maanden geleden
Wauw doet ie al goed 💪🏼☺️
Hopelijk heeft hij (en jullie) er niet té veel last van 🤞🏻🥰
Hier ook écht veel zeveren en handjes constant in haar mondje. + Rolt van rug naar zij. ☺️
Heel vrolijk wel de laatste tijd maar merk sinds een paar dagen ook dat het rap niet meer goed is en dat ze het rapper lastig heeft. Ook amper nog neer kunnen leggen of in de wip. 😅🔥
Slaapt al wat onrustiger.
Terug een stuk meer nachtvoedingen (bv).
3 maanden geleden
Reactie op Givje
Thx!! Die van jou ook 🤩🥰 zalig om te zien hoe ze vooruit gaan hé…
Idd hi ...
Dankjewel 🥰
Idd heel leuk om te zien!
Het is ons 2de kindje, dus leuker voor grote broer ook dat er meer interactie komt.. 🤗
Die slaapregressie valt wat samen geloof ik.
Afgelopen nacht was hier heel pittig 🥴
Om de 2u voeden soms minder .. en ook nog veel troosten tussendoor.
3 maanden geleden
Ons kleintje is er net uit denk ik ?😅
Viel bij ons keuze mee, wat rot dagen maar that's it 🤷♀️
Hij slaapt snachts soor sinds 5 weken dus we waren wel hard geschrokken toen hij ineens om 2 snachts ontroostbaar wakker was geworden maar na 3 dagen was dat ook weer gedaan 🤷♀️
3 maanden geleden
Amai ladies die sprong 4… verschrikkelijk!! Dat is nu al 2 weken aan de gang (vandaag 19w oud) en sinds 2-3 dagen echt op z’n ergst. Gaat om 20u gaan slapen want echt doodop dan, rond 23u wakker worden voor niks want geen honger (drinkt voeding niet leeg) en constant wenen bij terugleggen in co sleeper… afgelopen nacht heeft dit 1-2u geduurd… rond 2u dan wel honger, de rest van de nacht ook om de zoveel tijd sussen met tut enz. Wat een helnachten 🤯 soms weet ik echt niet meer wat doen… vraag me ook af hoelang ik dit kan volhouden 🥴🫠 als ik in september terug moet gaan werken…
3 maanden geleden
Reactie op Givje
Amai ladies die sprong 4… verschrikkelijk!! Dat is nu al 2 weken aan de gan ...
Het is inderdaad een zware periode maar er komt echt een einde aan! En tegen het gedaan is, kan je kindje ineens iets nieuws. Nog eventjes volhouden, lieve mama! 🫶🏻
Kan iemand van je familie even overnemen zodat je wat kan rusten?
3 maanden geleden
Reactie op Vikske
Het is inderdaad een zware periode maar er komt echt een einde aan! En tege ...
Dankjewel voor de steun!! ♥️ m’n partner heeft een drukke job waardoor ik de nachten in de week op mij neem, maar het begint idd echt door te wegen… op den duur vraag ik me constant af of wat ik doe wel goed is? Of ik genoeg rekening hou met die wake Windows/dutjes enz… door die vermoeidheid ook veel minder geduld ‘s nachts… voel me dan schuldig omdat ik lastig ben tov de mini terwijl hij er uiteraard niets aan kan doen ♥️ overdag ook erg hangerig, wil altijd gepakt worden, bijna niet “alleen” spelen… 🥴🫠 maar ik probeer me vast te houden aan het feit dat het tijdelijk is! 🤞🏻
3 maanden geleden
Reactie op Givje
Dankjewel voor de steun!! ♥️ m’n partner heeft een drukke job waardoor ik d ...
Ja die wake Windows daar kunt ge nu eigenlijk ook niet echt goed op af gaan omdat ze nu ook strugglen met dutjes. Dus ze slapen minder door de dag. Is zo wat even alles wat in de soep loopt vind ik..dag én nacht, qua slaap, qua voedingen, qua bezig houden. Deze is écht heftig. Zit er ook wat onder door omdat ik hier ook alles alleen moet doen. Mijn man ontfermt zich grotendeels over ons zoontje en werkt. Dus ik altijd alles met de baby dag en nacht en huishouden etc.. en ze is gewoon ook contenter bij mij..
Maar sowieso goed bezig.🫶🏼 Niet aan jezelf twijfelen. Dit is gewoon heel pittig waar we allemaal samen door gaan . Baby + mama. Hopelijk snel achter de rug 🤞🏻🍀 veel goeie moed allemaal ❤️