9 Reacties

één maand geleden

Hoi! Hier net hetzelfde bij mijn zoontje sinds vorige week zondag ook een hoest met slijm. Ik denk dat je toch zeker tussen de 7-10dagen moet rekenen voor een verkoudheid bij baby’tjes. Mijn verkoudheid vorige week heeft ook 7dagen geduurd. Ik ben ook nog niet naar de dokter geweest verkoudheid is gewoon uitzieken. Ik hou wel goed zijn temperatuur in de gaten. Ik gebruik ook alles zoals jij dat doet. Nog even volhouden ze moeten er tegen vechten ☺️succes!

één maand geleden

Onze dochter van 5 maand en een half, zit intussen al bijna 7 weken met slijmen en een hoest. We gingen naar de huisarts en de pediater en beiden lieten weten dat het normaal is dat dit lang aansleept. Wellicht is zijn het telkens nieuwe ziektekiemen... gewoon het neusje blijven spoelen en volhouden. (Bij onze dochter beperken de slijmen zich wel tot de neus en keel, geen slijmen op de longen. Als dat wel het geval is, zou ik je aanraden om zeker een dokter te zien!) Courage daar!

één maand geleden

Wat wij ook doen is idd neusje veeel spoelen en met mama op de yogabal zitten. Zo help je om die slijmprop die in de longen vast zit los te maken😊

één maand geleden

Reactie op Jennyhee

Wat wij ook doen is idd neusje veeel spoelen en met mama op de yogabal zitt ...
Wat doe je juist? Ik zit iedere keer voor ze slaapt er een paar minuutjes op als slaapritueel. Ze hoest meestal, soms boeren

één maand geleden

Reactie op LnBsschp

Onze dochter van 5 maand en een half, zit intussen al bijna 7 weken met sli ...
Merci 🥹 iedere nacht ben ik wel 2 uur bezig met haar te troosten.

één maand geleden

Reactie op Mendy1406

Hoi! Hier net hetzelfde bij mijn zoontje sinds vorige week zondag ook een h ...
Merci 🥹 ben idd ook enorm verkouden door haar. M'n man is nu ook langzaam ziek aan het worden. Ik ben kapot door alle gebroken nachten.

één maand geleden

Reactie op janackx

Merci 🥹 iedere nacht ben ik wel 2 uur bezig met haar te troosten.
Ja, idem hier, om de 2-3u hoest ze zichzelf wakker en dan wil ze wat drinken, gewoon om de slijmen door te spoelen en de drooggehoeste keel te smeren. En ik maar borstvoeding geven en troosten. Wat mama's toch niet lijden ;) maar met alle liefde van de wereld.

één maand geleden

Reactie op LnBsschp

Ja, idem hier, om de 2-3u hoest ze zichzelf wakker en dan wil ze wat drinke ...
Oooh ❤️❤️ hier ook weer nachtflessen. na 5 maand zijn ze terug 😁 Ik wil er echt iedere keer zijn voor haar. Mijn kleine schat, zo'n verdriet wil ik weg troosten

één maand geleden

Reactie op janackx

Wat doe je juist? Ik zit iedere keer voor ze slaapt er een paar minuutjes o ...
Dan doe je het eigelijk al perfect. Ik zet m'n zoontje op mijn schoot en zit op de bal in de hoop dat hij zoveel mogelijk hoest. Dus goed bezig 😊