9 Reacties
één maand geleden
Hoi! Hier net hetzelfde bij mijn zoontje sinds vorige week zondag ook een hoest met slijm. Ik denk dat je toch zeker tussen de 7-10dagen moet rekenen voor een verkoudheid bij baby’tjes. Mijn verkoudheid vorige week heeft ook 7dagen geduurd. Ik ben ook nog niet naar de dokter geweest verkoudheid is gewoon uitzieken. Ik hou wel goed zijn temperatuur in de gaten. Ik gebruik ook alles zoals jij dat doet. Nog even volhouden ze moeten er tegen vechten ☺️succes!
één maand geleden
Onze dochter van 5 maand en een half, zit intussen al bijna 7 weken met slijmen en een hoest. We gingen naar de huisarts en de pediater en beiden lieten weten dat het normaal is dat dit lang aansleept. Wellicht is zijn het telkens nieuwe ziektekiemen... gewoon het neusje blijven spoelen en volhouden. (Bij onze dochter beperken de slijmen zich wel tot de neus en keel, geen slijmen op de longen. Als dat wel het geval is, zou ik je aanraden om zeker een dokter te zien!) Courage daar!
één maand geleden
Reactie op janackx
Merci 🥹 iedere nacht ben ik wel 2 uur bezig met haar te troosten.
Ja, idem hier, om de 2-3u hoest ze zichzelf wakker en dan wil ze wat drinken, gewoon om de slijmen door te spoelen en de drooggehoeste keel te smeren. En ik maar borstvoeding geven en troosten. Wat mama's toch niet lijden ;) maar met alle liefde van de wereld.