6 Reacties

vorig jaar

Slijm in de keel en de misselijkheid erbij heb ik ook enorm veel last van. Als ik praat komt het speeksel nog sneller en moet ik altijd even slikken vóór ik mijn gesprek verder zet. Ik doe dan gewoon even rustiger aan. Spuw het uit. Drink wat bruiswater of eet iets. Het slijm beschermt je keel voor maagzuur. Ik ben ondertussen 12w...

vorig jaar

Reactie op Maar-tje

Slijm in de keel en de misselijkheid erbij heb ik ook enorm veel last van. ...
Ja ik ben soms dagen achter elkaar misselijk ik krijg dan soms niks binnen & Oww dat wist ik niet maar heb je alleen slijm of slijm met met beetje snot ?

vorig jaar

Reactie op noufissa

Ja ik ben soms dagen achter elkaar misselijk ik krijg dan soms niks binnen ...
Ik was vanaf 6weken elke dag van smorgens tot snachts misselijk. Ik heb een tijd op toast en rijstwafels geleefd. Voor sommigen lukt ook bouillonsoep en gemberthee, maar ik reageer op alles wat gekruid is en warme groenten ging ook niet. Drinken ging alles met bruis (wat ik voordien zelden dronk) en echt met kleine slokjes per uur. Pecannoten en broodjes met groenten ging ook...maar het was voor mij ook zoeken. Honger maakte me ook misselijk. Voor de misselijkheid kreeg ik ook verschillende medicatie maar het helpt niet voor de slijmvorming. Ik heb enkel last van veel speeksel en slijm in de keel. Neusloop heb ik niet.

vorig jaar

Ik heb sinds week 5.5 enorm veel last van speekselvloed echt niet normaal en ook slijm in de keel. Heb van alles geprobeerd niets helpt. Ik kan ook niet praten. En doorslikken gaat niet want het is echt teveel. Ik spuug alles steeds uit in een emmer. Nu heb ik pantomed maagbeschermend gekregen in te proberen. Ik gebruik nog wel navalit maar doet ook niet z’n werk meer. Dus helaas geen tip van mij maar ik leef met je mee , het is echt verschrikkelijk.

vorig jaar

Reactie op Maar-tje

Ik was vanaf 6weken elke dag van smorgens tot snachts misselijk. Ik heb een ...
Ja ik heb dat ook Mr niet altijd kan sommige dagen van alles eten sommige dagen gewoon niks zien en ruiken dat ik leef om crackers, ik krijg vaak alleen caprisun binnen van drank ik hoop dat het voor snel voorbij gaat het symptomen succes en dankjewel x

vorig jaar

Reactie op noor2222

Ik heb sinds week 5.5 enorm veel last van speekselvloed echt niet normaal e ...
Awel praten en drinken kan nog wel maar snachts word alles erger dat k zelfs met drank in men handen in slaap val is gewoon ramp heb maandag afspraak bij de dokter ik hoop dat die me iets kan geven dan & ik hoop dat bij u heel snel over is want het lijkt wel wat erger geen fijn gevoel dus succes veel beterschap x