6 Reacties

2 maanden geleden

Nog geen ervaring mee maar ik volg graag mee. Uit curiositeit: hoe oud is ze?

2 maanden geleden

Reactie op Vikske

Nog geen ervaring mee maar ik volg graag mee. Uit curiositeit: hoe oud is z ...
Nu is ze 19 weken :)

2 maanden geleden

Ons zoontje is nu 19w en bij hem gaat het al eventjes op en af qua slapen. De laatste 2 nachten slaapt hij 8u aan 1 stuk, wil dan een flesje om 4u en is dan 1.5 klaarwakker... niet wenen of ambetant maar gewoon wakker.. er is geen pijl op te trekken, ervoor sliep hij ongeveer 6u aan 1 stuk en werd hij dan wakker. Hij slaapt ook het langste op zijn buik, dit is al vanaf dat hij 10 weken was ofzo.. Ik denk wel dat het beide iets van slaapregressie zou kunnen zijn, het uit zich misschien anders bij elk baby'tje. Weet dat het een fase is en dat het ook weer voorbij gaat.. alleen heb ik gehoord dat sprong 4 wel een van de langste is. Veel liefde geven en zou haar gewoon lekker op het buikje leggen als ze daar graag op slaapt, mits ze sterk genoeg is in haar nekje uiteraard maar normaal is dit wel met 19w he. Succes ✨️❤️

2 maanden geleden

Reactie op LiesbethV90

Ons zoontje is nu 19w en bij hem gaat het al eventjes op en af qua slapen. ...
Blij om te horen dat jouw zoontje ook liever op zijn buik slaapt. Dat stelt toch wat gerust. Hier was het tot vorig weekend ook een blokje van 6u. Nu is er echt geen regelmaat meer in. Vanmorgen was ze om 5u klaarwakker 😅 en onze peuter was er om 5u45, dus leuk begin van het weekend 😂

2 maanden geleden

Mijn zoontje is bijna 20 weken. Sliep 3 weken geleden bijna een volledige nacht door. Andere nachten maar 1 keer voeding. Dutjes gingen toen ook vlot. Sinds 2 weken gaat het minder. Dutjes overdag heel kort, snachts 2 a 3 keer voeding... Ik hoop ook gewoon sprongetje. Ik vind het lastigste dat je altijd moet raden bij die baby's wat er aan de hand is. Als ik nu zou weten dat het een sprongetje is dan zou ik me daar gemakkelijk bij neerleggen en wat zelfzekerder zijn 😋

2 maanden geleden

Reactie op MariekeD88

Mijn zoontje is bijna 20 weken. Sliep 3 weken geleden bijna een volledige n ...
Herkenbaar! Mijn eerste kindje had er precies minder last van (of ik ben het al vergeten) 😂 Maar wat me nu echt verraste, is dat ze liever op haar buik wil slapen, terwijl ze al vanaf de geboorte op haar rug ligt... Alles is een fase, zeker? 😄