12 Reacties
7 maanden geleden
Dat klinkt inderdaad vreselijk vermoeiend, maar ook herkenbaar.
Hopelijk is het een troost om te weten dat er met een baby er bij ook weinig geslapen wordt, maar dat de kwaliteit van je slaap wel betert...
Dat was bij mij toch het geval.
Hopelijk heb je de kans om nu overdag nog wat extra te slapen.
7 maanden geleden
Jup hier ook!
Vandaag 38w en al 3 weken thuis op ziekte wegens stress, weinig slaap en enkel maar werken.
Eerste week thuis mooi wat slaap ingehaald. Dat betekent dat ik stukken sliep van 3u aan elkaar. Tussendoor megaveel plassen.
Nu sinds 1,5week mag ik blij zijn als ik 2u na elkaar slaap. Ik zie vaak ieder uur of doe korte dutjes van 45min.
Heel frustrerend en meestal moet ik ook naar het toilet, dus gemakkelijk 8x.
Ik val meestal wel weer in slaap en redelijk snel, voel me ook nog niet totaal uitgeput en ben nog behoorlijk vrolijk en wakker overdag, maar ik snap wel dat het begint te wegen, ook voor mij eigenlijk.
Had ik nu de hele tijd moeten gaan werken ging ik er mentaal al helemaal door zitten.
Ik vrees dat het niet veel meer zal beteren nog, maar het zijn de laatste loodjes nu.
Kan je overdag wat in de zetel liggen of slapen?
Veel succes, we kunnen het!
7 maanden geleden
Jip ik heb het zelfde ik ben nu 37 weken en ik slaap ook slecht ik weet nooit hoe ik moet liggen ik lig altijd maar te draaien en te keren, het is heel leuk om zwanger te zijn maar de laaste lootjes zijn er wa te veel aan dan wil ik hem er uit.
7 maanden geleden
Hier ook al even hetzelfde. Prob je door de dag paar keer neer te leggen. En pak daar je rust wat bij. Zo doe ik het
7 maanden geleden
Reactie op vanessa19891
Hier ook al even hetzelfde. Prob je door de dag paar keer neer te leggen. E ...
Ik heb dit ook en dit betert niet tot het einde. Ik ben nu 37 weken en 3 dagen en voel echt problemen met het slapen en dan als ik lig moet ik heel vaak plassen. Ik heb tot 11 dagen te gaan tot de keizersnede dus ik blijf positief. Als onze babytjes komen dan ga je ook s’avonds wakker blijven voor borstvoeding. Ik wens jullie alleemaal veel succes met de komende bevalling.
7 maanden geleden
Ik had dit ook heel erg, soms zo frustrerend dat ik gewoon de hele nacht zat te huilen. Zo moe en toch niet kunnen slapen… na een paar dagen/weken ben je gewoon kapot. De gynaecoloog heeft mij toen 4 weken thuis geschreven, en magnesium aangeraden. Het is overgegaan en voel me veel beter ondertussen. Probeer echt echt te rusten, zodat je niet uitgeput aan je bevalling moet beginnen. Hoop dat het snel beter gaat!
7 maanden geleden
Reactie op AminaE
Ik heb dit ook en dit betert niet tot het einde. Ik ben nu 37 weken en 3 da ...
Ja plassen doe ik ook alle 2min. Ben nu 37.2 en keizersnee is voor komende donderdag voorzien gelukkig. Dus is echt de laatste loodjes
7 maanden geleden
Reactie op seelisch
Jup hier ook!
Vandaag 38w en al 3 weken thuis op ziekte wegens stress, wein ...
Wegens de doelgroep waarmee ik werk moeten wij al stoppen met 12 weken zwangerschap. Dus heb alle tijd om te rusten overdag. Mag wat dat betreft niet klagen..😊 inderdaad, de laatTe loodjes!