9 Reacties
5 maanden geleden
Hoi! Ik geef ook borstvoeding.
Onze baby is 4,5 week oud. Ze slaapt eigenlijk standaard van 22/23u tot 4u30/5u en daarna nog een blok tot 8u.
Vorige week zelfs een keer 9u aan een stuk geslapen.😱
Ik moet wel zeggen dat toen ze zo’n twee weken geleden nog wat onregelmatiger en kortere blokken sliep, ik merkte dat ze beter sliep als ze overdag genoeg had geslapen, maar tussen door ook genoeg had gegeten. Ik zag verandering in patroon als ze bv weinig had geslapen overdag, of als ik haar overdag minder had aangelegd.
5 maanden geleden
Ons meisje is nu 2 maand oud en slaapt al een maand goed door. Meestal van 22u tot 5 of 6u smorgens en daarna nog eens tot 11u in de voormiddag als ze gegeten heeft. Ik geef borstvoeding maar kolf snachts. Overdag slaapt ze niet heel veel in de namiddag. Dat wil ze niet zo eens 10 min niet meer.
5 maanden geleden
Ons zoontje is vandaag 6 weken. Sliep normaal blokken van 4-5uur in de nacht. Gisteren en voorbije nacht een blok van 6 en 7uren.. gisteren ook voor eerste keer een middagdutje gedaan
5 maanden geleden
Ons zoontje is 4 weken oud en slaapt meestal van 23u tot 4u30 en van 5u tot 9u. Ik geef flesvoeding 's nachts en kolf af overdag. Ik merk bij vrienden die 's nachts borstvoeding geven dat hun kindje onregelmatig slaapt. Ik doe alles op vraag en overdag ga ik meestal gaan wandelen met hem of gaan we weg. Vanaf dat hij 2 weken oud was heb ik hem geleerd om overal naar toe te gaan zoals de winkels of ergens gaan eten. Ook overdag liet ik de stofzuiger rijden terwijl hij sliep. Zo leert hij het verschil tussen dag/nacht.
5 maanden geleden
Ons zoontje is ook 2 maand oud vandaag. Hij slaapt ook maar in blokken van 2,5u/3 uur. Ik geef ook borstvoeding.
Hij heeft een tijdje beter geslapen, maar sinds 2 weken wil hij weer om de 3 uur eten ‘s nachts.
Ik heb ook geen idee hoe we dit kunnen verlengen. Begint wel door te wegen momenteel😬.
5 maanden geleden
Die va ons al van het begin een goede slapen 's nachts, meestal 4uur door maar kan soms tot 7uur door zijn! Ik moet haar dan wel wakker maken voor een flesje want anders geraakt ze niet aan haar hoeveelheid voeding op een dag en moet wel want ze was wat magertjes en moest een beetje bijkomen... Let wel op, overdag kan ze gerust ook 5uur wakker zijn 😅
5 maanden geleden
Ons zoontje is nu 5 weken en slaapt meestal een blok van 3 of 3.5 uur 's nachts. Afgelopen nacht was het korter maar heb het idee dat hij gisteren overdag meer wakker is geweest dan normaal en hij kon precies ook beter rondkijken en zijn nekje opheffen dus misschien door al deze ontwikkelingen wat slechter geslapen vannacht? Ik weet het ook niet precies.
Wij geven flesvoeding.