19 Reacties
2 maanden geleden
Wij vallen met 4 dagen uit de boot.. echt zooo teleurgesteld en kwaad. In mijn job zie en weet ik maar al te goed hoe ziek baby’s en kinderen zelfs boven de 1j worden van dit virus. Als ze aanraden om het te zetten onder de 1j waarom dan ook geen terugbetaling voor iedereen onder de 1j… zonder terugbetaling kost dit 800€, heb dat er wel voor over maar toch… zo oneerlijk.
2 maanden geleden
Ikzelf ga het niet doen gezien mijn kindje 6 dagen scheelt daarvoor.
Het is ook geen vaccinatie maar een antistof dat ze binnen krijgen....
Ze bouwen dus compleet geen weerstand op voor volgende jaren of andere gelijkaardige ziektes.
Daarom kiezen wij bij deze de natuurlijke weg te pakken en goed monitoren
Moest hij nu een maandje eerder zijn gekomen ofzo of 2 weken eerder had ik het wel sws gedaan voor de veiligheid
2 maanden geleden
Reactie op Givje
Wij vallen met 4 dagen uit de boot.. echt zooo teleurgesteld en kwaad. In m ...
Ja, dat is waar! Dank je voor de info, ik maak gelijk een afspraak 😊
2 maanden geleden
Reactie op Givje
Wij vallen met 4 dagen uit de boot.. echt zooo teleurgesteld en kwaad. In m ...
Ik belde vandaag naar de CM en daar zeiden ze dat het wordt terugbetaald voor kinderen onder de 13 maand… Het ziekenhuis gaf wel andere informatie, dus ben even in de war.
Hier zoontje geboren op 28 maart🤷♀️.
2 maanden geleden
Hi,
Topics over vaccinaties zijn niet meer toegestaan. Wij merken dat deze topics onrust veroorzaken op het forum. Het is een erg gevoelige discussie, en wij denken dat het beter is als jullie je hierover laten informeren door professionals en mensen die hier echt verstand van hebben.
Ik sluit daarom het topic.
Liefs,
Eliza