10 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje is nu 6 maanden en 2 weken en rolt nog maar pas sinds eergisteren zelf op zijn buik (en heel soms terug). Maar ik heb er dus ook een tijdje op moeten wachten. Het is ook echt plots van de ene dag op de andere gebeurd. Ik zou toch nog eventjes wachten hoor, de ene heeft wat meer tijd nodig dan de ander en voor je het weet is het plots zo ver! Succes mama!

één maand geleden

Volgensmij zeiden ze bij kind en gezin dat dat pas vanaf 9 maanden een "moeten kunnen" is. Ik ben het eens met amalbouddount, de een heeft wat meer tijd nodig dan de andere. Het zijn altijd allemaal gemiddeldes. Het feit dat hij al kan zitten lijkt me zeer geruststellend! Misschien zijn er wel wat spelletjes om hem te helpen de klik te maken?

één maand geleden

Reactie op Lana92

Volgensmij zeiden ze bij kind en gezin dat dat pas vanaf 9 maanden een "moe ...
Ik dacht inderdaad ook dat het 8 of 9 maanden was. Ze maken er een ding van omdat we al een paar weken aan het oefenen zijn en hij doet het niet uit zichzelf. Ik vind het persoonlijk ver gezocht. Hij zit inderdaad, is met tandjes bezig en met brabbelen. Ik heb dus zeker niet de indruk dat hij achter staat ofzo.

één maand geleden

Klinkt alsof hij zo veel tegelijkertijd aan het verwerken en leren is. Het zal wel komen💭 volg je gevoel, mama's weten wel wanneer ze ongerust moeten zijn.

één maand geleden

Hij is zich op andere gebieden aan het ontwikkelen. Kan zijn dat hij voor is op iets anders 😊

één maand geleden

Hier 6 maanden en idem, rolt nog steeds niet 🥺 zitten met hulp lukt maar zonder zeker nog niet.. begin me soms ook wat zorgen te maken

één maand geleden

Geen zorgen over maken, hoeft echt nog niet op 6 maanden. Mijn zoontje rolde op 4 maanden, maar elk kind is daar zo anders in…

één maand geleden

Reactie op Clauwtje

Hier 6 maanden en idem, rolt nog steeds niet 🥺 zitten met hulp lukt maar z ...
Niet leuk he, die onzekerheid of alles wel goed zit.

één maand geleden

Ik heb 10 juli heel enthousiast een filmpje gemaakt van mijn dochter dat ze kon rollen, ze heeft dat doen ook paar weken gedaan. Van buik naar rug. En sinds kort is ze hier juist mee gestopt, geen idee waarom 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Hier rolt ze al van 3 maanden, is nu 6 maanden en gaat heel de living door, kruipen, zichzelf optrekken aan alles enzovoort, daar maken ze zich ook zorgen over hoor 😅 iedere baby doet het op zijn eigen tempo, geen paniek... ik zou stiekem zeggen geniet er nog van nu ze nog wat kalmer zijn want hier moet je ogen op hé rug hebben 🙊