123 Reacties
één jaar geleden
Reactie op seelisch
Ik denk dat dit kan verschillen afhankelijk van ziekenhuis.
Ik liet de tes ...
Hoi. Mag ik vragen wanneer je de uitslag uiteindelijk kreeg? Ik deed de afname maandagochtend in Tielt en zag op het info formulier dat deze ook naar AZ Delta gaat. Ik heb er geen ziekenhuis dossier(toch eens ingelogd via de site maar niets te zien). Ik zou de resultaten via mail krijgen. Zo spannend…
één jaar geleden
Reactie op Sssaarr
Hoi. Mag ik vragen wanneer je de uitslag uiteindelijk kreeg? Ik deed de afn ...
Ik had de afname 09/10 in Rumbeke zelf rond 18u en kreeg de e-mail 17/10 rond 17u30.
Ik kon na een dag of 2 op het portaal van AZ Delta wel zien dat er 2 bloedafnames waren gebeurd (bij mijn dossier en dan labo resultaten). Je kon lezen dat het om de nipt ging maar alle waardes waren #volgt. Er was voor mij ook een afname voor mijn schildklier en daarvan waren de resultaten op dag 2 al te zien.
één jaar geleden
Reactie op Sssaarr
Dankjewel voor je antwoord! Ik zal er dan ook vanuit gaan dat het antwoord ...
Ja ik dacht ook omdat ik al iets kon zien online ik het snel zou hebben, maar helaas, heb wel 1000x ingelogd 🫣. Succes alvast ☺️
Ik kreeg een e-mail met pdf-document en het wachtwoord is jouw rijksregisternummer.
één jaar geleden
Reactie op Gerlon
Hoelang duurt nipt bij UZ Gent? Iemand ervaring mee?
Bij ons was het via sint-lucas.. Maandag geprikt, gistervoormiddag al mijn mailtje gekregen
één jaar geleden
Reactie op Tinneke💙
2x 5 dagen 2020 en 2022 , deze keer via ander ziekenhuis 15 dagen🙈
Ik las dat je de NIPT hebt afgenomen in Maria Middelares. Gaat het hier over 15 kalenderdagen of werkdagen? Hier nu 9 kalenderdagen aan het wachten. Zaterdag 14/10 test laten doen.
één jaar geleden
Reactie op Tinneke💙
15 kalenderdagen waarvan 11 werkdagen. Er is iemand die ik ken die 12 oktob ...
Pff oke, zal nog niet te veel hopen op vandaag of morgen dan….