123 Reacties
één jaar geleden
Afgelopen woensdag test en gisteren (dinsdag) resultaat! Sneller dan bij ons eerste kindje. Alles goed ❤️🍀
één jaar geleden
Reactie op Natasja88
Ik heb maandag bloed laten trekken maar nog geen mail gehad dat het afgelev ...
Ik denk dat dit kan verschillen afhankelijk van ziekenhuis.
Ik liet de test maandag afnemen in AZ Delta Rumbeke en daar wordt de test uitgevoerd in hun eigen intern labo, dus moest niet getransporteerd worden.
Op het patiëntenportaal van het ziekenhuis zie ik bij laboresultaten de afname al staan en zie bij bv. Schildklier, vitamines enz de waarde staan. Bij nipt staat er #volgt, dus nog afwachten.
één jaar geleden
Bij mij is de eerste keer en werkt omgekeerd sneller :( ze gaan kijken morgen
één jaar geleden
Reactie op Hogigigkj hihj
Bij mij is de eerste keer en werkt omgekeerd sneller :( ze gaan kijken morg ...
Nu pas ontdekt door de zwangerschap? Schildklier is erg belangrijk algemeen voor het functioneren, zelfs zonder je zwanger bent. Gelukkig nu ontdekt om behandeling op te starten ☺️
één jaar geleden
Reactie op Tinneke💙
Allé het is echt te hopen anders bellen we terug haha😂❤️
Mijn huisarts heeft zelf ook gebeld daarnet tegen hem zeiden ze komende maandag en doordat de deadline al lang verstreken is bij mij moet ik de 8 euro etc niet betalen. Maarja wat ben ik daar nu mee 8 euro is nu ook de wereld niet… 😂. Ben benieuwd of jij het deze namiddag al krijgt❤️
één jaar geleden
Reactie op seelisch
Nu pas ontdekt door de zwangerschap? Schildklier is erg belangrijk algemeen ...
Ja vroeger had ik deze helemaal niet, is uit gekomen tijdens mijn zwangerschap..
één jaar geleden
Ik heb ze vandaag binnen! Vorigeweek donderdag bloed afgenomen en vandaag donderdag gekregen