123 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Ooh echt heb je ook nog eens gebeld??❤️ hopelijk hoor ben het beu 😂
Ja heb gebeld! Ze hebben hun excuses aangeboden normaal zouden we morgen ten laatste vrijdag resultaat hebben

één jaar geleden

Reactie op loeloe12

Ja heb gebeld! Ze hebben hun excuses aangeboden normaal zouden we morgen te ...
Allé het is echt te hopen anders bellen we terug haha😂❤️

één jaar geleden

Afgelopen woensdag test en gisteren (dinsdag) resultaat! Sneller dan bij ons eerste kindje. Alles goed ❤️🍀

één jaar geleden

Vrijdag test gedaan en vandaag resultaat gekregen. Was even spannend want wij zijn 38 en 44 j 😅

één jaar geleden

Ik heb maandag bloed laten trekken maar nog geen mail gehad dat het afgeleverd is.. is dit normaal of zou ik gewoon wachten op het resultaat?

één jaar geleden

Reactie op Natasja88

Ik heb maandag bloed laten trekken maar nog geen mail gehad dat het afgelev ...
Ik denk dat dit kan verschillen afhankelijk van ziekenhuis. Ik liet de test maandag afnemen in AZ Delta Rumbeke en daar wordt de test uitgevoerd in hun eigen intern labo, dus moest niet getransporteerd worden. Op het patiëntenportaal van het ziekenhuis zie ik bij laboresultaten de afname al staan en zie bij bv. Schildklier, vitamines enz de waarde staan. Bij nipt staat er #volgt, dus nog afwachten.

één jaar geleden

Heb jij ook problemen met je schildklier?

één jaar geleden

Reactie op Hogigigkj hihj

Heb jij ook problemen met je schildklier?
Ja, ik heb al sinds 2014 of 2016 een te trage schildklier en neem hiervoor medicatie.

één jaar geleden

Bij mij is de eerste keer en werkt omgekeerd sneller :( ze gaan kijken morgen

één jaar geleden

Reactie op Hogigigkj hihj

Bij mij is de eerste keer en werkt omgekeerd sneller :( ze gaan kijken morg ...
Nu pas ontdekt door de zwangerschap? Schildklier is erg belangrijk algemeen voor het functioneren, zelfs zonder je zwanger bent. Gelukkig nu ontdekt om behandeling op te starten ☺️

één jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Mijn huisarts heeft zelf ook gebeld daarnet tegen hem zeiden ze komende maandag en doordat de deadline al lang verstreken is bij mij moet ik de 8 euro etc niet betalen. Maarja wat ben ik daar nu mee 8 euro is nu ook de wereld niet… 😂. Ben benieuwd of jij het deze namiddag al krijgt❤️

één jaar geleden

Reactie op seelisch

Nu pas ontdekt door de zwangerschap? Schildklier is erg belangrijk algemeen ...
Ja vroeger had ik deze helemaal niet, is uit gekomen tijdens mijn zwangerschap..

één jaar geleden

Reactie op Poewie100417

Succes! Bij mij was de eerste nipt ook mislukt door te weinig DNA. Kwam de ...
Super spannend! Ik duim mee👍🏻

één jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Heb jij al iets binnen?

één jaar geleden

Reactie op loeloe12

Heb jij al iets binnen?
Bij mij is het binnen, weet jij al iets?

één jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Bij mij is het binnen, weet jij al iets?
Nee nog niet binnen😢

één jaar geleden

Ik heb ze vandaag binnen! Vorigeweek donderdag bloed afgenomen en vandaag donderdag gekregen

één jaar geleden

Reactie op loeloe12

Nee nog niet binnen😢
Ah verdomme waarschijnlijk ben je ook stuk later dan mij zogezegd werd mijn staal daar ontvangen vrijdag 29 september zag ik. Zal wel voor ieder moment zijn volgens mij aangezien hun machine weer werkt en alles opgang is❤️❤️❤️

één jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Ah verdomme waarschijnlijk ben je ook stuk later dan mij zogezegd werd mijn ...
2 oktober bij mij🥲 hopelijk morgen :(((

één jaar geleden

Reactie op loeloe12

2 oktober bij mij🥲 hopelijk morgen :(((
Ja hopelijk zou niet willen dat je zolang als ik moet wachten dat is echt stom 😤.