123 Reacties

één jaar geleden

Reactie op PhaedraL1996

Proficiat! 🩷
Dankjewel 🥰

één jaar geleden

Staan de resultaten bij technische onderzoeken in MyNexUz? Bij mij staat er eentje met deels vrijgegeven en dan resultaten van CMV negatief en dan is er nog een andere met labo resultaten maar da's volledig wit. 🙈 ik check 20x per dag of er niks veranderd 😅

één jaar geleden

Vorige week dinsdag bloedgetrokken. Donderdag melding van Leuven dat het binnen is. Maar nu nog geen resultaat. 😔 Wil zo graag weten of alles in orde is.

één jaar geleden

Reactie op JJC

Staan de resultaten bij technische onderzoeken in MyNexUz? Bij mij staat er ...
Staat bij mynexus, maar eerst was het bij mij ook maar een half verslagje. Het wordt ook ineens een topic dat er een document beschikbaar is als alles er op staat. Dan staat er ook bij dat alle resultaten compleet zijn.

één jaar geleden

Wij hebben ook ons resultaat binnen na 7 dagen. Ons eerste kindje is een jongetje en nu krijgen wij een meisje!

één jaar geleden

Reactie op Liselotte_J

Staat bij mynexus, maar eerst was het bij mij ook maar een half verslagje. ...
Ok dankjewel ☺️

één jaar geleden

Vorige week woensdag de nipt- test gehad. Vandaag de resultaten binnen. Alles is in orde en wij krijgen een meisje 🤗🩷

één jaar geleden

Reactie op JJC

Vorige week woensdag de nipt- test gehad. Vandaag de resultaten binnen. All ...
Wanneer heb je bericht gehad dat het in Leuven toekwam? Ik heb vorige week dinsdag een test en donderdag was het binnen in Leuven. Maar heb nog geen resultaat en begin me nu wat zorgen te maken. 😔

één jaar geleden

Reactie op Marjolein102

Wanneer heb je bericht gehad dat het in Leuven toekwam? Ik heb vorige week ...
Wij zitten in Hasselt. Heb dat bericht niet gehad. Anders even bellen?

één jaar geleden

Als het mis is heb je vaak juist snel uitslag… hier vrijdag bloedgeprikt en woensdag al gebeld met slecht nieuws

één jaar geleden

Reactie op Henrike84

Als het mis is heb je vaak juist snel uitslag… hier vrijdag bloedgeprikt en ...
Ohnee 😔 veel goeie moed🍀

één jaar geleden

Vorige week donderdag bloed getrokken en deze dinsdagochtend kregen we al de resultaten🥰

één jaar geleden

Reactie op Henrike84

Als het mis is heb je vaak juist snel uitslag… hier vrijdag bloedgeprikt en ...
Ik denk nu vooral dat de test niet gelukt is en dat ik het opnieuw ga moeten doen, maar dat is niets vergeleken met jouw slecht nieuws natuurlijk. Veel moed!

één jaar geleden

Vorige vrijdag NIPT gehad, maandag al 1e deel van het verslag beschikbaar, nu nog aan het wachten op de doorslaggevende rest van het document. Hopelijk nog voor het weekend...

één jaar geleden

Ik deed maandag (12+2weken) de test en kreeg de maandag erop de mededeling dat de test niet gelukt is wegens te weinig dna-deeltjes, mag hem volgende maandag (14+2weken) opnieuw nemen. Zijn er onder jullie die dit ook al gehad hebben?

één jaar geleden

Maandag test gehad, deze middag resultaat 🙌. Alles in orde en meisje onderweg 💛

één jaar geleden

Kregen jullie allemaal bericht dat jullie bloedstaal was toegekomen? Ik enkel dat de aanvraag gebeurd was, verder (nog) niets gehoord (maandagmiddag bloed laten nemen in Leuven)

één jaar geleden

Reactie op lolly123

Kregen jullie allemaal bericht dat jullie bloedstaal was toegekomen? Ik enk ...
Nee ik heb zelfs de aanvraag niet aangekregen. En ook geen mail dat resultaat er was (terwijl dat wel aangevinkt staat in mijn profiel). Dus precies toch bij iedereen een beetje anders 😊

één jaar geleden

Reactie op lolly123

Kregen jullie allemaal bericht dat jullie bloedstaal was toegekomen? Ik enk ...
Als je in Leuven je bloed laat nemen dan is het er direct en laten ze niet meer weten dat het toegekomen is. Ik heb 8dagen moeten wachten op resultaat.

één jaar geleden

Bloed werd op 11w5d getrokken in Aalst op een donderdag en was de dag erna toegekomen in Leuven. De week erna op donderdag hadden we de resultaten 🥰