4 Reacties
8 maanden geleden
Ik ben 33 +4 en heb dit al enige tijd. Heb ook enorm veel harde buiken. Meer rusten is de boodschap die ze me gaven. En hulp vragen. Van je partner, van je ouders ... het huishouden is op dit moment niet prioriteit. Je lichaam en je kindje wel. Bij een 2de weet je lichaam al wat het moet doen en gaat alles daardoor sneller. Zo is het mij verteld.
8 maanden geleden
Starten bij mij 33 weken ben daarvoor na ziekenhuis gegaan terwijl alles in orde was ik dacht toen ook dat de bevaling begonnen was maar nee hoor het waren bandenpijn als je echt nie zeker bent vraag je vroedvrouw of gyno wat je best kan doen
8 maanden geleden
Ook h茅茅l herkenbaar hier. Ook het 2de kindje. Herken het ook niet zo van het eerste. Heb ook tegelijkertijd niet het gevoel dat ons meisje al is ingedaalde, want vind mijn buik nog hoog zitten. Maar toch enorm veel last vanonder net zoals jij omschrijft alsof het hoofdje er al uit wil 馃槄
Morgen moet ik op controle. Ben benieuwd 馃檲
Heb ook veel last bij het slapen om nog een goeie houding te vinden of te draaien en veel lage rugpijn en buikkrampen. Maar kan eventueel ook zijn dat dit voorwee毛n zijn als ik het opzoek.. veel succes en rust goed馃崁