6 Reacties

8 maanden geleden

Je gezondheid gaat voor Als je zwangerschapsvergiftiging hebt dan zeker. Je wil toch niet spelen met je leven

8 maanden geleden

Ik ga straks ook naar de dokter omdat het niet meer gaat. Vooral mentaal geen rust meer en uitgeput. Mijn dagen waren enkel slecht slapen, werken, doodop thuiskomen en steeds minder draagkracht. Het is op bevel van mijn vriend en ik geef hem wel gelijk. Ging het enkel om mezelf dan ging ik nog door, maar we mogen niet vergeten dat hier wel een mini mensje in onze buik zit en dat we ook al kunnen we meer aan of willen we blijven gaan, we echt wel moeten denken in belang van de baby. Plus een uitgeruste of ontspannen mama is voor de baby ook veel fijner, en ook voor ons eigen lichaam ☺️. Daarnaast: niemand is onvervangbaar en het werk zal uiteindelijk blijven draaien ook zonder ons. Maar ik snap het, het is ff een knop die je moet omzetten in belang van jullie zelf.

8 maanden geleden

Zeker luisteren naar de gynaecoloog. En rusten dus. Het is een jammere samenloop van omstandigheden voor het werk, maar ze schrijven je niet voor niets thuis. Met een gebroken enkel kunnen ze nog van thuis uit werken. Op een werk is iedereen vervangbaar en moeten ze het zelf oplossen. Maar nu is het echt tijd om aan jezelf en jullie kindje te denken. Ik zou bellen en zeker zeggen dat je niets mag doen van de dokter en zelf niet mag van thuis uit mag werken dat je dat zelf specifiek hebt gevraagd. Daarmee toon je dat je, als je kon, graag wou helpen. Voor jezelf gaat volledige rust ook niet simpel zijn als je een bezige bij bent. Succes!

8 maanden geleden

Eventjes gewoon aan jezelf denken. Een gezonde mama en baby is het allerbelangrijkste. Het gaat bij jou ook echt wel over iets serieus. Een baas die hier moeilijk zou over doen is volgens mij niet echt menselijk, dus ze zullen dat wel zeker begrijpen. Het tijdelijk stopzetten van werk is maar voor even maar je gezondheid niet. Bij mijn eerste bleef ik ook steeds werken.. tot ik op 32 weken plots bevallen ben. Dit door stress en lezelf tever pushen. Bij deze zwangerschap voor mezelf gekozen en al heelvr

8 maanden geleden

Reactie op Cecial

Eventjes gewoon aan jezelf denken. Een gezonde mama en baby is het allerbel ...
** vroeg thuis gezet. ( door veel omstandigheden) en ik ben nu al over 34w. Voelt allemaal veel beter en juister aan.