8 Reacties

9 maanden geleden

Hoever ben je nu juist ? Anders bandenpijn kan wel echt in die streek. Heb ik ook enorme last van nu(31-32weken)

9 maanden geleden

Reactie op silke25

Hoever ben je nu juist ? Anders bandenpijn kan wel echt in die streek. Heb ...
zaterdag 30 weken

9 maanden geleden

Heb ik ook al paar keer gehad, maar het gaat telkens over na max 15 min denk ik. Voelt als een kuitkramp maar dan in de onderbuik, alles trekt en staat hard en bewegen is precies ook niet dat op dat moment. Ik moet het gewoon even incasseren en uitzitten en erna is het weer normaal. Ik heb het ook enkel 's nachts, wanneer de baarmoeder het meest actief is blijkbaar. Als je twijfelt kan je wel eens de vroedvrouw of de kraamafdeling bellen?

9 maanden geleden

Ik heb min 5 harde buiken in uur. Mag in rust zijn, actief zijn, bed liggen steeds min 5 in een uur. Ze vertelden mij dat het geen kwaad kon zolang men hals niet aan het inkorten was. Stekende pijn in die streek zal komen van bandenpijn door de groei denk ik dan

9 maanden geleden

Reactie op silke25

Ik heb min 5 harde buiken in uur. Mag in rust zijn, actief zijn, bed liggen ...
super dan wacht ik nog even af dan bedankt

9 maanden geleden

ik heb gisteren ook lage buikpijn gehad in combinatie met harde buiken. ik was ook aan het twijfelen om te bellen. Maar ik heb vandaag mijn afspraak om 10u bij de gynaecoloog. dan vraag ik het sowieso na

9 maanden geleden

ik ben vandaag op controle moeten gaan bij materniteit en had braxton hicks om de 3 minuten dus ze hebben mij nu utrogestan gegeven in de hoop dat het minder voor vroeggeboorte te voorkomen en maandag moet ik het verder bespreken met de gynaecoloog wat er volgt

9 maanden geleden

Ik had dit ook deze week, 3 dagen op rij voornamelijk 's avonds echt steken in mn lage onderbuik in combinatie met harde buiken en algmeen heel ongemakkelijk. Gisterenavond dan toch naar huisarts geweest en doorverwezen naar zkh voor monitoring. Alles bleek goed, baarmoederhals ok. Ons kleintje is terug gedraaid met hoofdje naar beneden en duwt wrs behoorlijk onderaan vandaar de last. Erg blij toch geweest te zijn en te luisteren naar m'n lichaam.