7 Reacties

7 maanden geleden

Bij mij heeft het zeker 2 weken geduurd voor ik terug tegoei kon opstaan en stappen. Trekkend en bij momenten pijnlijk gevoel aan 1 zijde 3tot4 weken.

7 maanden geleden

Ik ben nu 2 weken geleden bevallen en te ver wandelen moet ik tog ook nog niet doen hoor

7 maanden geleden

Reactie op LV1992

Bij mij heeft het zeker 2 weken geduurd voor ik terug tegoei kon opstaan en ...
Hier ook aan 1 zijde vooral een trekkend gevoel en pijnlijke steken hopelijk gaat dit snel over

7 maanden geleden

Reactie op lisaSlaets

Ik ben nu 2 weken geleden bevallen en te ver wandelen moet ik tog ook nog n ...
Hopelijk kunnen we snel weer alles gewoon doen en met ons kleintje gaan wandelen

7 maanden geleden

Reactie op Naomie34

Hier ook aan 1 zijde vooral een trekkend gevoel en pijnlijke steken hopelij ...
Ja dat heeft hier zeker 3 tot 4 weken geduurd. Goed naar je lichaam luisteren en voldoende rusten. Ik kan moeilijk dingen (in het huishuiden) laten liggen en soms ging ik te ver en had ik daarna echt heel erg veel pijn. Dus 1 goede raad rust voldoende en laat soms dingen liggen. Geniet van je kleine kapoen in jouw zeteltje. Neem tijdig je pijnstillers brufel en dafelgan ik heb deze bijna 4 weken genomen. Tip: schrijf op de achterkant van je pijnstillers op welk tijdstip je ze terug mag innemen 😉

7 maanden geleden

Reactie op LV1992

Ja dat heeft hier zeker 3 tot 4 weken geduurd. Goed naar je lichaam luister ...
Ik herken het, ik kan ook moeilijk huishoudelijke taken laten liggen. Mijn man doet alles nu en vind dit zo erg dat alles op hem valt dus wil ik meehelpen maar idd nadien is de pijn dubbel zo erg. Danku voor de tip😉

7 maanden geleden

Ik ben nu 2 weken geleden bevallen met keizersnede en ik heb geen pijn meer, behalve bij hoesten, zware dingen opheffen en (vandaag ontdekt) ballon opblazen. 🙈 Heel af en toe na een actievere dag wel licht trekkend gevoel aan 1 kant, bijna in mijn lies.