10 Reacties

5 maanden geleden

Ik doe dit voor de voeding, ze valt hier altijd direct terug in slaap na de voeding.. als ik dan haar pamper nog zou moeten doen dan is ze terug wakker

5 maanden geleden

Wij doen het na de voeding, bij ons ook echt heel hard wenen/krijsen als we het voor de voeding doen . Wij splitsen ook de voeding en meestal valt hij daarna wel weer in slaap.

5 maanden geleden

Ik doe het ook voor de voeding. Valt vaak in slaap na de voeding, wat het gemakkelijk maakt om de nacht verder te zetten

5 maanden geleden

Wij doen voor de voeding Bij het begin was het veel krijsen en proberen te sussen met de speen. Maar intussen weet hij dat als zijn luier verschoont word er iemand bij hem is en dus wel eten krijgt als hij honger heeft ook zonder te krijsen. (Nu roept hij zachter of roept hij niet tenzij je hem terug legt in bed)

5 maanden geleden

Als het ni echt nodig is doen wij het niet. Wij geven ook voor de voeding maar ook al krijst hij want als we het erna doen geeft hij meestal sneller terug

5 maanden geleden

Wij doen het sowieso na, want de kans is bij ons altijd heel groot dat hij kaka doet tijdens de voeding.

5 maanden geleden

Ik doe het er na, anders kan ik het 2 keer doen want altijd nog ff plassen of kaka na de voeding

5 maanden geleden

Ik doe het voor de voeding. Ik heb liever dat hij huilt en krijst maar daarna tijdens de voeding is hij weer rustig en valt dan lekker in slaap. Als ik eerst zou voeden en dan pas verschonen is het soms moeilijker om hem in slaap te krijgen want dan is hij weer klaarwakker.

5 maanden geleden

Ik doe het niet meer 's nachts enkel bij nr2, maar meestal enkel pipi pamper s nachts hier.

5 maanden geleden

Hier na de voeding. Tijdens de voeding durft hij kaka doen. Bovendien is het een zekerheid dat hij niet meer teruggeeft het moment dat ik hem neerleg om te verversen.