14 Reacties

één maand geleden

Ik volg even mee, stel me die vraag ook al lang 😅

één maand geleden

Ik volg ook even mee. Wij zouden van NAN Evolia 1 naar NAN Optipro 2 gaan 😅

één maand geleden

Hier ook de switch maken als hij 6m is van nan Evolia naar nan optipro 2. - niet voor 6maanden overschakelen - zou geen smaakverschil geven - je kan ook samen doen bv helft nan evoli van poeder en nan optipro en zo overschakelen naar de nan optipro. Dit waren de tips die ze me gaven 😊

één maand geleden

Tip van mijn zus die onthaalmoeder is: best niet overschakelen als je net gestart bent met groenten- of fruitpap. Dan kan je kindje nog wel eens slecht eten omdat het teveel verandering is. Het kan geen kwaad om iets later over te schakelen van voeding.

één maand geleden

Volgens mijn vroedvrouw os het verschil tussen 1 en 2 dat de zuigelingen MEER voedingsmiddelen bevat dan de opvolgmelk. Wij hebben een hoop pakken van nutrilon 1 over en gaan die gewoon op gebruiken (waarschijnlijk is dit nog voor tot het einde van het jaar) Dit hadden we namelijk nagevraagd wat we het beste konden doen ermee. Zou persoonlijk zoals hier onder gezegd ook niet overschakelen tot je kindje fatsoenlijk eet. Gezien bij de opvolgmelk minder in zit, krijgen ze natuurlijk minder binnen 🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op ninitje

Hier ook de switch maken als hij 6m is van nan Evolia naar nan optipro 2. - ...
Waarom van evolia naar optipro? Als er ook evolia 2 bestaat? 😊 gewoon om te weten want zit in dezelfde situatie en ging naar evolia 2 gaan…

één maand geleden

Ik ben in het begin overgeschakeld van evolia 1 naar nan optipro 1 zonder probleem van de ene dag op de andere. Dus ik ga nu ook gewoon als de pot leeg is naar nan optipro 2 overstappen.

één maand geleden

Hoi dames, Ik vond dit wel interessant https://www.instagram.com/p/DABDWRxoUjf/?igsh=MWJ1eDV0aHpydmZ1Mg== Blijkbaar is nummer 1 nog lange tijd ok voor je kindje, en bestaat nummer 2 vooral omdat ze daar reclame voor mogen maken (vanaf 6 maanden). :)

één maand geleden

Reactie op LynnRmrs

Ik ben in het begin overgeschakeld van evolia 1 naar nan optipro 1 zonder p ...
was er een specifieke reden waarom van evolia naar optipro ? 🙃

één maand geleden

Reactie op Givje

Waarom van evolia naar optipro? Als er ook evolia 2 bestaat? 😊 gewoon om t ...
Mij gaf ze aan dat het de eiwitten waren en hij dit nu niet meer nodig had. Andere reden was de kostprijs van de poeder.. optipro kan je in de colruyt halen evolia enkel de apotheek..

één maand geleden

Reactie op Givje

Ik was van borstvoeding overgegaan op evolia. En ons dochter gaf meer terug. Ons vroedvrouw zei om dan eens gewoon nan optipro te proberen omdat deze inderdaad goedkoper is en gemakkelijker in de gewone winkel te vinden was. En toen ik overgestapt was gaf ons dochter inderdaad veel minder terug. Dus ben bij optipro gebleven

één maand geleden

Reactie op LynnRmrs

Ik was van borstvoeding overgegaan op evolia. En ons dochter gaf meer terug ...
Goeie tip wel! Ben aant overwegen om ook over te stappen op optipro owv reflux en ook omdat hij echt zeer frequent stoelgang maakt met die evolia..

één maand geleden

Reactie op Givje

Goeie tip wel! Ben aant overwegen om ook over te stappen op optipro owv ref ...
Jaa inderdaad dat had ze ook. Met optipro is het veel beter

één maand geleden

Reactie op Givje

Aanvankelijk ben ik met Evolia gestart met de overgang van borstvoeding op poeder. Al zei de kinderarts dat ik toen al met Optipro mocht starten. Dus nu met de overgang van 1 op 2, gaan we wisselen dan. Scheelt idd in prijs. En die wisselt dan ook weer tussen de winkels...