7 Reacties
één jaar geleden
Mijn 1 ste gync was ook zo gehaast altijd ik heb mijn gynae veranderd nu geef zij meer info en meer opluchting
één jaar geleden
Echo op 16-17 weken gaat meestal snel. ☺️ Mijn gyneacoloog gaf dit op voorhand ook aan, de 20 weken echo is veel belangrijker en gaat een stuk langer duren!
Geen zorgen maken dus. 🥰
één jaar geleden
Reactie op silkevanessen
Echo op 16-17 weken gaat meestal snel. ☺️ Mijn gyneacoloog gaf dit op voorh ...
Oke dat is wel een geruststelling.
Jammere is, deze is pas ingepland op 21dec. Dan ben ik er 22w.
Het is altijd zo lang wachten tussendoor...
één jaar geleden
Die van mij op 16 weken heel uitvoerig bekeken. Alles goed nagemeten. Ik wist maar 2 dagen ervoor dat ik zwanger was. Eerst, volgens hcg hormoon 7 a 8 weken. Maar daarna bij de gyn bleek ik 16,5 weken te zijn. Waarschijnlijk daarom veel langer. 🤷♀️
Ik heb 4 miskramen gehad. Uiteraard blijft dat in mijn achterhoofd zitten. Maar ik geniet wel van het zwanger zijn. Wat op je pad komt. Moet gebeuren. En er is nu eenmaal een regel. “Het leven gebeurt terwijl we andere plannen maken”
Ik dacht na 3j ook dat het voor mij niet meer opzij lag. Dus heb ik een hele andere wending gemaakt en daar mijn zinnen op gezet. Nu het plan losgelaten en mijn eerste terug opgenomen. 🙈 is uiteraard een heel streep door mijn rekening. Maar we zullen er wel komen. En jij ook. Niet te veel wakker liggen en gewoon eens in de zetel liggen met je ogen gesloten en voel je lichaam. Je zal je baby al voelen bewegen. De bubbeltjes in je buik. 😀 en geniet daar van. 🤩
één jaar geleden
Van waar ben je? Ik heb een vroedvrouw gevonden waar ik apart ga en die maakt ook echo's (zijn wel niet gratis) maar zij neemt echt de tijd en voor tussentijds was dit voornamelijk in begin een hele fijne opluchting. Zij is in hasselt
één jaar geleden
Reactie op vanessa19891
Van waar ben je? Ik heb een vroedvrouw gevonden waar ik apart ga en die maa ...
Ik ben van gent.
Ben inderdaad aan het nadenken voor een vroedvrouw te nemen voor tussentijds.
Er komt zoveel op je af bij een eerste.
Nooit gedacht van mezelf dat ik zo ongerust ging zijn steeds 😅