9 Reacties
3 maanden geleden
Bij ons geven we haar heel veel bijtspeeltjes ( koud)
En verfrissen met koud washandje af en toe ( gezicht , nek ,handen en voetjes)
We zetten ook wel een ventilator aan maar op meer afstandd voor haar natuurlijk en mijn kleine meid heeft er zo bijna geen last van ( ze zit ook heel de dag alleen in een pamper) nog iets dat me te binnen schoot is we hebben een mini zwembad dat we eerst even in de zon zetten en dan met haar poep en voetjes in de schaduw inzetten om te spetteren en spelen
3 maanden geleden
Geen water bijgeven onder 6 maanden.
Je kan eventueel een vochtige tetraluier geven om mee te spelen en om op te sabbelen.
Ik heb zo een fruitspeentje gekocht en je kan er het vormpje erbij vullen met moedermelk. Zo heeft ze mini ijsjes. Broemba dacht ik op bol.com
En zeker dat ze zo'n last heeft van de warmte of dat het Sprong 4 niet is?
Er is een topic over, mss kan je daar wat erkenning in vinden..
3 maanden geleden
Mijn dochtertje had bij de vorige warme temperaturen ook enorm last van de warmte, maar was ook sprong 4. Wou toen ook niet goed drinken en sliep sowieso slecht. Nu heeft ze er veel minder last van.
Ik heb een speeltapijt waar je water ik kan doen. Is normaal vanaf 6 maanden, maar ze speelt er ook al graag op en is fris.
3 maanden geleden
Wij geven als drinken: 30 ml water + 1 schepje. Bieden dit altijd aan als we merken dat hij dorst heeft. (Geef geen bv natuurlijk). Een tetradoek nat maken en deze uitgewrongen aan hem geven. Vindt hij heel leuk. Speelt er dan ook mee. Heel verkoelend en enkel een Pamper aan overdag. Niets anders.
3 maanden geleden
Reactie op lauradv007
Wij geven als drinken: 30 ml water + 1 schepje. Bieden dit altijd aan als w ...
Nee Extra water mag nog niet
3 maanden geleden
Reactie op lauradv007
Wij geven als drinken: 30 ml water + 1 schepje. Bieden dit altijd aan als w ...
Als je bv geeft, wat ook warm is door tegen je aan te liggen, kan je een uitgewrongen koele tetradoek tussen jullie leggen ;)