8 Reacties
5 maanden geleden
Hey, hier werkte het na 5 dagen. Maar het verricht hier ook geen wonderen, kan nog steeds moeilijk platliggen.. Maar zijn verborgen reflux komt door zijn koemelkallergie, dus dat zijn we nu aan het aanpakken.
5 maanden geleden
Dat zou koemelkeiwitallergie kunnen zijn. Dat hangt samen met reflux en in erge gevallen helpt omeprazole dan niet. Allernova geven wij ook maar gaan op aminova overstappen. De melkeiwitten in allernova zijn niet genoeg geknipt en geven nog last.
5 maanden geleden
Klinkt ook wat als ons verhaal.. zie je echt reflux tekenen? Bij ons bleken het nl vooral darmkrampen te zijn, misschien zelfs mede in stand gehouden door de Omeprazole… zijn gestopt met Omeprazole en enterol beginnen geven (probioticum) en was een wereld van verschil!!! Hij huilt nu uiteraard nog wel eens maar niet meer zo frequent, lang en hartverscheurend ❤️🩹
5 maanden geleden
Reactie op Natacha369
Dat zou koemelkeiwitallergie kunnen zijn. Dat hangt samen met reflux en in ...
Heb je novarice ook al geprobeerd? Deze is wel een stuk goedkoper dan allernova en zeker aminova.
5 maanden geleden
Reactie op LiesbethV90
Heb je novarice ook al geprobeerd? Deze is wel een stuk goedkoper dan aller ...
Ja, maar die drinkt mijn zoontje niet.
5 maanden geleden
Drinken blijven vragen deed mijn zoon ook. Dit om de pijn van de zure reflux aan zijn slokdarm te minderen. De omeprazole bolletjes werken hier beter dan de siroop. Die deed ook niet veel.
5 maanden geleden
Omeprazole siroop, het flesje zou maar een week werkzaam zijn na opening hebben ze mij ooit verteld. Wij deden dan bolletjes op een tutje polysilane.
Omeprazole kan ook héél veel krampen geven. En moeite om stoelgang te maken omdat de voeding minder zuur wordt en dus moeilijker te verteren..
Een verbrandde slokdarm duurt lang vooraleer die geneest.. heb met mijn zoontje van 3 jaar héél lang gesuggeld, tot hij 2 jaar was .
Nu een dochtertje van 2,5maand. Ook reflux! Probeer het systematisch onder controle te houden met gaviscon baby en polysilane gel.
5 maanden geleden
Bij mij zoontje zijn we na een gastroscopie te weten gekomen dat zijn maagklepje niet volgroeid was, hij nam toen al lang omeprazole.. Uiteindelijk zijn we moeten overstappen op Esomeprazole een andere en sterkere variant.. de reflux onder controle daarmee maar écht veel buikpijn en moeite met stoelgang maken.. vooral 's nachts heel veel buikpijn omdat dan de darmen actiever zouden zijn.. deed dan veel avocado en olijfolie in de groentepapjes zodat hij goed Kaka kon doen.. 🙏🏻