Hey iedereen, ik wil mijn vraag hier eens stellen want het is te specifiek om in google in te tikken. Ik ben nu bijna 12 weken maar ben al sinds 6 weken altijd misselijk om de 2uur als ik dan niet eet. Het vervelende is dat ik ook geen honger meer ervaar want ik zit eigelijk vol. Maar als ik dus niet iets in mijn mond duw, word ik garantie misselijk en als ik dan nog 15 min wacht ga ik overgeven en is de rest van de dag omzeep. Ik word er zo moedeloos van. Ik weet geen weg meer met mezelf. Ik word super dik terwijl je nog niks zou mogen zien maar door al die dwang voedering kom ik bij en voel mij zo ellendig ook. Is er iemand die hier ook last van had en tips heeft, is er bepaald eten dat goed vult en lekker is? Want ik kan het dus niet gwn bij een stuk fruit of een yoghurtje houde, het moet iets zijn dat mijn maag goed vult. En nog is lekker zijn ook anders moet ik al overgeven als ik het woord uitspreek. Groenten en vis vind ik normaal super lekker en nu keert mijn maag al als ik het gwn typ. Ik word gek. Help mij.